اخبار روز

آموزش و پرورش دیلم در تخصیص اعتبارات ویژه‌تر دیده شود

آموزش و پرورش دیلم در تخصیص اعتبارات ویژه‌تر دیده شود

آموزش و پرورش دیلم در تخصیص اعتبارات ویژه‌تر دیده شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رمضانی شنبه شب در نشست مدیران مدارس شهرستان دیلم ضمن تقدیر از حمایت‌های نماینده مردم بوشهر گناوه دیلم در مجلس شورای اسلامی از حوزه آموزش و پرورش دیلم افزود: متأسفانه در بحث سیستم سرمایشی مدارس مشکلات عدیده‌ای وجود دارد و خواستار توجه ویژه‌تر در این حوزه هستیم.

مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه مدرسه و آموزش و پرورش می‌طلبد در حوزه تخصیص اعتبارات از محل اعتبارات تملک دارایی آموزش و پرورش و مدارس با نگاه بهتری دیده شوند.

وی مهمترین مشکلات و دغدغه آموزش و پرورش را احداث مجتمع آموزشی دخترانه در هر سه دوره تحصیلی، نوسازی مدارس مهدی‌موعود (عج) شهر امام‌حسن و آیت‌الله کاشانی شهر دیلم، نصب دوربین‌های مدار بسته و اختصاص وسیله نقلیه عمومی به شهرستان به جهت پوشش بهتر کارهای پرورشی و آموزشی ذکر کرد.

رمضانی افزود: در حوزه آموزشی نیاز به برگزاری کلاس‌های تقویت‌بنیه علمی و کنکور ویژه دانش‌آموزان و برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی و دانش‌افزایی ویژه دبیران و آموزگاران در دوره‌های مختلف تحصیلی هستیم.

آموزش و پرورش دیلم در تخصیص اعتبارات ویژه‌تر دیده شود

نماینده مدیران مدارس در این نشست مهمترین دغدغه و مشکلات حوزه مدارس و فرهنگیان را پیگیری و اختصاص زمین جهت فرهنگیان، استفاده از ظرفیت و پتانسیل شرکت‌های نفتی منطقه، افزایش سرانه مدارس، کمبود وسایل کمک آموزشی، کمبود نیروی متخصص پرورشی، تقویت بنیه علمی، کمبود سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، کمبود تجهیزات مدارس، هوشمندسازی مدارس و …ذکر کرد

در پایان از ۶ معلم و مدیر نمونه شهرستان از سوی نماینده مردم بوشهر گناوه دیلم در مجلس شورای اسلامی با اهدا لوح تقدیر شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا