اخبار روز

آموزش‌های مهارتی بر اساس ظرفیت شهرستان دیر توسعه یابد

آموزش‌های مهارتی بر اساس ظرفیت شهرستان دیر توسعه یابد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

آموزش‌های مهارتی بر اساس ظرفیت شهرستان دیر توسعه یابد

به گزارش خبرنگار خالق، یونس باربرز دوشنبه شب در نشست با مدیرکل فنی حرفه‌ای استان بوشهر نیز با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی بر اساس ظرفیت شهرستان دیر توسعه یابد، گفت: ارتقای بهره وری و افزایش کیفیت در تولید با نیروی انسانی ماهر و کارآزموده محقق می‌شود و باید نگاه ویژه ای به مجموعه فنی و حرفه‌ای داشت.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

فرماندار شهرستان دیر با تاکید بر اینکه بیکاری یکی از مشکلات مهم شهرستان دیر است و همه باید زمینه را برای اشتغال جوانان فراهم کنند، افزود: آموزش‌های مهارتی، لازمه همه بخش‌ها در توسعه است، ضمن اینکه نیروی کار آموزش دیده، جز ارکان اصلی توسعه در همه زمینه‌ها است، بنابراین آموزش‌های مهارتی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی تکمیل هر چه سریع‌تر ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دیر را با تخصیص اعتبارات ملی و استانی خواستار شد و گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در شهرستان در جهت اشتغال زایی وجود دارد از برنامه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای حمایت خواهیم کرد.

فرماندار دیر بهره گرفتن از نخبگان شهرستان را مهم دانست و گفت: شورای مهارت آموزی دیر باید ماهانه تشکیل جلسه بدهد تا راهکار صحیح آموزش و زمینه جذب جوانان جویای کار شهرستان در شرکت‌های مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا