اخبار روز

آمریکا سیاست «هیتلر» را در پیش گرفته/ در آستانه فروپاشی هستیم!

آمریکا سیاست «هیتلر» را در پیش گرفته/ در آستانه فروپاشی هستیم!

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

آمریکا سیاست «هیتلر» را در پیش گرفته/ در آستانه فروپاشی هستیم!

به گزارش خبرگزاری مهر، مشاور سابق پنتاگون در اظهاراتی معنادار عنوان کرد که مداخله واشنگتن در جنگ اوکراین، آمریکا را به ورطه فروپاشی خواهد کشاند و به زودی، دامن‌گیر تبعات وخیمی آن خواهد بود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وبگاه خبری «آر تی» شامگاه سه شنبه گزارش داد که «داگلاس مک گرگور»، مشاور سابق پنتاگون در گفت‌وگو با «ترامپ جونیور» فرزند ارشد رئیس جمهور سابق آمریکا با هشدار به مقامات کاخ سفید اعلام کرد که کشورهای زیادی مخالف سیاست خارجی واشنگتن در امور اوکراین هستند و این مداخله منافع آمریکا از جمله اعتبار دلار و ذخایر راهبردی این کشور را در معرض نابودی قرار داده است.

این مقام نظامی بلندپایه پنتاگون تصریح کرد که سیاست کنونی کاخ سفید به زودی واشنگتن را در دو مناقشه نظامی در دو طرف جهان از جمله در جنگ اوکراین و مناقشه تایوان درگیر خواهد کرد که مغایر با منافع ملی آمریکا است.

سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا ادامه داد که واشنگتن هم‌اکنون در حال دنباله‌روی سیاست «هیتلر» پیش از جنگ جهانی دوم است.

وی هشدار داد که چنانچه واشنگتن این سیاست را کنار نگذارد، به سرنوشت مشابه هیتلر گرفتار خواهد شد.

داگلاس مک گرگور افزود: «معضل اصلی سیاست کنونی واشنگتن این است که به موفقیت اوکراین در نبرد با روس‌ها چشم دوخته است؛ اوکراینی که در همسایگی روسیه است و ارتش روسیه مشابه ارتش عراق و افغان‌ها نیست و آنان نظامیانی واقعی و کارکشته و با تمام قدرت در برابر هرگونه تجاوز و مداخله خواهند ایستاد.»

وی در پایان گفت‌وگوی خود با فرزند ارشد دونالد ترامپ اذعان کرد که با قدرت گرفتن جو بایدن، اینک توانایی نظامی واشنگتن نزول پیدا کرده است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا