اخبار روز

آشپزخانه رژیمی بیماران «بوعلی اردبیل» راه‌اندازی شد

آشپزخانه رژیمی بیماران «بوعلی اردبیل» راه‌اندازی شد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

آشپزخانه رژیمی بیماران «بوعلی اردبیل» راه‌اندازی شد

رئیس بیمارستان بوعلی اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خالق، اظهار کرد: خیر اردبیلی برای تجهیز آشپزخانه این بیمارستان هشت میلیارد تومان اعتبار هزینه کرده تا این مجموعه بتواند با کیفیت مناسب برای بیماران و خانواده‌های آنها ارائه خدمات انجام دهد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

منوچهر براک تصریح کرد: با توجه به اینکه در بیمارستان بوعلی خدمات بهداشتی، درمانی و بستری برای کودکان ارائه می‌شود، تهیه و تأمین غذای سالم و بهداشتی برای آنها بسیار مهم بوده و بیش از این ما مجبور بودیم غذا را از سایر مراکز بیمارستانی به این بیمارستان منتقل کنیم که این امر به دلیل طی شدن مسافت طولانی سبب سرد شدن غذا و پایین آمدن کیفیت آن می‌شد که قطعاً راه‌اندازی آشپزخانه رژیمی در این بیمارستان می‌تواند به بهبود خدمات در این حوزه کمک کند.

وی گفت: برای بازسازی، تعمیر و تجهیز این آشپزخانه در بیمارستان بوعلی اردبیل، خیر اردبیلی «حاج قدرت نوری» بیش از ۹ میلیارد تومان هزینه کرده و دانشگاه علوم پزشکی نیز بخشی از هزینه‌ها را متقبل شده است.

رئیس بیمارستان بوعلی اردبیل افزود: این خیر پیش از این در راه‌اندازی بخش خون این بیمارستان پیشقدم بوده و توانسته‌ایم بخش خون، هموفیلی و تالاسمی بیمارستان بوعلی را به شکل شایسته مجهز کرده و این مجموعه را به دستگاه هواساز مجهز کنیم.

براک در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار این خیر، مجموعه «شمیم سلامت» نیز که جمعی از خیرین استان اردبیل را شامل می‌شود، برای ارائه خدمات به کودکان سرطانی اعلام آمادگی کرده تا به صورت رایگان پذیرش و مداوای آنها را در این بیمارستان انجام دهیم.

وی اضافه کرد: خیرین حوزه سلامت همواره یاریگر ما در ارائه خدمات کیفی‌تر و تخصصی‌تر در این مجموعه بودند و تلاش ما بر این است تا همچنان از توان و ظرفیت آنها در ارائه خدمات بیشتر و بهتر استفاده کنیم.

رئیس بیمارستان بوعلی اردبیل به همراهی پزشکان خیر نیز در خرید دستگاه رگ‌یاب برای این بیمارستان اشاره کرد و ادامه داد: در سخت‌ترین شرایط کرونا که ما پذیرش ۸۵۰ بیمار را در روز در بیمارستان بوعلی شاهد بودیم، وجود این خیرین کمک کار ما بوده تا بتوانیم برای کودکان خدمات تخصصی مناسب ارائه کنیم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا