اخبار روز

آزمایش موشکی مقاومت فلسطین در آب‌های نوار غزه

آزمایش موشکی مقاومت فلسطین در آب‌های نوار غزه

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

آزمایش موشکی مقاومت فلسطین در آب‌های نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت حماس در نوار غزه دست به آزمایش موشکی در آب‌های نوار غزه زد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

این خبر را «امیر بوخبوط»، روزنامه‌نگار سرشناس صهیونیستی در پایگاه خبری عبری زبان واللا اعلام کرد و افزود که جنبش حماس به منظور تقویت توان موشکی خود و ایجاد بازدارندگی در برابر رژیم صهیونیستی، امروز دوشنبه موشک جدیدی را در آب‌های غزه آزمایش کرده است.

پیش از این، «علی برکه» از رهبران جنبش حماس تاکید کرده بود که دشمن صهیونیستی در جریان حملات خود به نوار غزه نتوانست بر اراده گروه‌های مقاومت فلسطین تأثیر بگذارد و مانع از ساخت موشک و تقویت توان نظامی مقاومت شود. وی در اظهارات خود با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی از ایجاد تفرقه در غزه و شکست ملت فلسطین ناکام ماند، عنوان کرد: این رژیم گمان می‌کرد می‌تواند عزم و اراده حماس و ملت فلسطین را درهم بشکند، نوار غزه را اشغال کند و جلوی ادامه حملات موشکی مقاومت علیه اراضی اشغالی و پایگاه‌های صهیونیستی را بگیرد و به راحتی گلعاد شالیت نظامی اسیر خود را آزاد کند، اما مقاومت در همه این موارد صهیونیست‌ها را ناکام گذاشت.

این رهبر حماس تاکید کرد که دشمن صهیونیستی ثابت کرد که یک جنایتکار تمام عیار است و غیرنظامیان، مراکز وابسته به آژانس امدادرسانی و ایجاد اشتغال برای آوارگان فلسطینی «آنروا»، مدارس، بیمارستان‌ها و مراکز دولتی را بمباران می‌کند.

علی برکه تصریح کرد که ملت فلسطین در نبرد فرقان شماری از بهترین فرزندان خود را تقدیم کرد، از جمله دکتر «نزار ریان» که همراه با خانواده‌اش به شهادت رسیدند، اما کابینه وقت رژیم صهیونیستی به نخست وزیری «ایهود اولمرت» دیگر روی کار نیست و ملت فلسطین همچنان باقی است و به مقاومت خود ادامه می‌دهد و «نتانیاهو» و «بن گویر» و تمامی صهیونیست‌های تندرو نیز خواهند رفت و مجبور به ترک سرزمین فلسطین خواهند شد و فلسطین آزاد با هویت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند.

همچنین «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس اعلام کرده است که مبارزان مقاومت حماسه دیگری را رقم زدند و عملیات ترور و بازداشت تنها باعث تداوم و شدت گرفتن مقاومت در کرانه باختری می‌شود. وی افزود: رژیم صهیونیستی از مواجهه با مبارزان مقاومت در مناطق مختلف کرانه باختری ناتوان است.

مقاومت فلسطین در ماه‌های اخیر رزمایش‌های متعددی را در راستای افزایش توان خود انجام داده که مهمترین آن‌ها که با حضور همه گروه‌های مقاومتی در غزه برگزار شد، سلسله رزمایش‌های الرکن الشدید (ستون استوار) بوده است.

گفتنی است رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر شاهد عملیات‌های متعددی در اراضی اشغالی و کرانه باختری بوده که اصلی‌ترین نقطه آغاز آن منطقه جنین بوده است. در این راستا صهیونیست‌ها حملات خود علیه جنین را در ماه‌های اخیر تشدید کرده‌اند. البته گروه‌های مقاومت نیز در مقابل تهدید کرده‌اند که هرگونه اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه جنین را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا