اخبار روز

آزادی ۶۰ محکوم مالی با همت ستاد دیه، خیران و گذشت شکات

آزادی ۶۰ محکوم مالی با همت ستاد دیه، خیران و گذشت شکات

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

آزادی ۶۰ محکوم مالی با همت ستاد دیه، خیران و گذشت شکات

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد دیه استان اصفهان با حضور رئیس هیأت امنای ستاد دیه کشور و جمعی دیگر از مسئولان عالی قضائی استان برگزار شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

حجت‌الاسلام اسداله جعفری، رئیس کل دادگستری و رئیس ستاد دیه استان اصفهان از آزادی ۶۰ زندانی جرایم غیر عمد و بدهکار از زندان‌های استان خبر داد و گفت: با همت ستاد دیه و کمک مردم و خیرین شریف استان در سال جدید تعداد ۶۰ زندانی از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی افزود: میزان کل بدهی این زندانیان ۴۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این مبلغ با گذشت شاکیان، بخشیده شد

رئیس ستاد دیه استان ادامه داد: ۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض از محل ستاد دیه و خیرین برای آزادی این ۶۰ نفر اختصاص یافت و مابقی از طریق پرداخت نقدینگی محکومان، پذیرش اعسار و پرداخت تسهیلات بانکی تهیه و به شاکیان پرداخت گردید.

گفتنی است در این نشست اسداله جولایی رئیس هیأت امنای ستاد دیه کشور از مردم خواست کمک‌هایی که در جهت آزادی زندانیان در نظر گرفته‌اند را تنها به حساب ستاد دیه واریز کرده و از پرداخت این مبالغ به حساب‌های شخصی افراد متفرقه خودداری نمایند چرا که تعدادی از کلاهبرداران با سو استفاده از نیک اندیشی و نوع‌دوستی مردم اقدام به اخذ مبالغی به بهانه کمک به آزادی زندانیان می‌کنند و در این رابطه چند نفر نیز دستگیر شده‌اند.

حتما بخوانید : زمان دربی تغییر کرد

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا