اقتصاد

آخرین قیمت خودرو در بازار آزاد؛ کف، ۳۵۵ میلیون

آخرین قیمت خودرو در بازار آزاد؛ کف، ۳۵۵ میلیون

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به نابسامانی‌های قیمتی در بازار خودرو، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان چهارشنبه هفته گذشته دستور داد که سایت‌هایی که تا پیش از این قیمت خودرو را چه در قالب فهرست قیمت چه در قالب درج آگهی منتشر می‌کردند از این به بعد صرفاً باید قیمت‌هایی را در فضای مجازی ثبت کنند که از قیمت‌های اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تجاوز نکند.

اگرچه این گزاره ممنوعیت درج قیمت را به ذهن متبادر می‌کند اما سازمان حمایت معتقد است که درج قیمت در فضای مجازی ممنوع نشده و صرفاً شیوه اعلام قیمت‌های بازار تغییر کرده است.

بر همین اساس نیز آخرین قیمت اعلامی اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو نشان می‌دهد که کف قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد ۳۵۵ میلیون تومان است که مصرف کنندگان برای خرید خودروی تیبا صندوق دار باید این قیمت را بپردازند. همچنین خودروهای ساینا، تیبا هاچ بک و کوییک ۳۶۰ میلیون تومان قیمت خورده اند.

همچنین سقف قیمت نیز مربوط به خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف پانارما با ۹۷۰ میلیون تومان می‌شود. همچنین خودروی دنا پلاس اتوماتیک با موتور tc-ef۷ با قیمت ۹۳۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک با قیمت ۹۱۲ میلیون تومانو پژو ۲۰۷ i اتوماتیک ۹۱۰ میلیون تومان عرضه می‌شوند.

در جدول زیر قیمت خودروهای پرتیراژ به روایت اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو به شرح زیر است.

آخرین قیمت خودرو در بازار آزاد/ کف قیمت ۳۵۵ میلیون تومان

آخرین قیمت خودرو در بازار آزاد/ کف قیمت ۳۵۵ میلیون تومان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا