حوادث

آتش‌سوزی مرگبار در تعمیرگاه خودرو خیابان کوهک + تصاویر

آتش‌سوزی مرگبار در تعمیرگاه خودرو خیابان کوهک + تصاویر

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

آتش‌سوزی مرگبار در تعمیرگاه خودرو خیابان کوهک + تصاویر

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خالق ، اظهار کرد: صبح امروز وقوع یک آتش‌سوزی در حوالی دریاچه شهدای خلیج فارس، خیابان کوهک بعد از میدان کاج به سامانه 125 گزارش داده شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی افزود: با اعلام این خبر، ماموران 3 ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات اولیه را آغاز کردند؛ ماموران آتش‌نشانی در محل حادثه مشاهده کردند، یک ساختمان یک طبقه که طبقه همکف آن یک تعمیرگاه خودرو به وسعت 180 متر بود دچار آتش‌سوزی شده است.

آتش‌سوزی مرگبار در تعمیرگاه خودرو خیابان کوهک + تصاویرآتش‌سوزی مرگبار در تعمیرگاه خودرو خیابان کوهک + تصاویرآتش‌سوزی مرگبار در تعمیرگاه خودرو خیابان کوهک + تصاویر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه آتش کاملاً به 2 خودرو پراید وانت و پژو 405 سرایت کرده و همچنین آتش به 2 خودرو دیگر نیز رسیده بود، ادامه داد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش جسم بی‌جان یک مرد دیگر را کشف کردند که به‌دلیل سوختگی شدید جان‌باخته بود.

ملکی با اشاره به اینکه 2 مرد در این حادثه دچار سوختگی شدند، خاطرنشان کرد: این مصدومان تحویل عوامل اورژانس شد و دود حاصل از آتش‌سوزی به طبقه بالایی که مسکونی بود سرایت کرده بود که در زمان حادثه کسی در این محل حضور نداشت.

وی عنوان کرد: آتش‌سوزی توسط آتش‌نشانان خاموش و از سرایت آن به طبقه بالایی جلوگیری شد، اکنون علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا