کسب و کار

یکپارچه سازی CRM چیست؟ تمام آنچه نیاز است بدانید

یکپارچه سازی CRM چیست؟ تمام آنچه نیاز است بدانید

اینکه همه برنامه های شما با هم کار کنند تا دید کاملی از مشتری ایجاد کنند، مانند یک رویا است. اکنون، می‌توانید این دیدگاه را با یکپارچه‌سازی CRM به واقعیت تبدیل کنید.

crm integration

ادغام‌ها همه برنامه‌های شما را با CRM شما. اگر به برنامه خاصی برای سازماندهی داده های خود نیاز دارید، می توانید آن را به قدرت CRM شما. ادغام CRM شما می تواند کارایی را افزایش دهد، دقت داده ها را افزایش دهد، تجربیات مشتری را بهبود بخشد و فروش را افزایش دهد.

به نظر شگفت انگیز است، درست است؟ این پست اهمیت یکپارچه‌سازی‌های CRM، نحوه استفاده از یکپارچه‌سازی‌ها برای کسب‌وکارتان، و طیف گسترده‌ای از ادغام‌های موجود را که باید از بین آنها انتخاب کنید، بررسی می‌کند.

فهرست محتوا

Learn more about why HubSpot's CRM platform has all the tools you need to grow  better.

CRM شما نه تنها برای برقراری ارتباط با مشتریان، اما همچنین باید همسویی و ارتباط را در شرکت شما ساده کند. مطالعه ای از IDG نشان داد که 61% از مدیران فناوری اطلاعات گزارش کردند که شرکت های آنها بیش از 100 ابزار نرم افزاری مختلف. این داده های زیادی در مکان های مختلف است. یکپارچه‌سازی CRM برای پر کردن شکاف‌ها بین نقاط داده و ابزارهای مختلف شرکت‌های مدرن ضروری است.

با یکپارچه‌سازی، می‌توانید یک منبع حقیقت واحد با تمام عملکردهای لازم برای انجام کارها و نگه داشتن تیم‌ها در یک صفحه ایجاد کنید.

مزایای یکپارچه سازی CRM

یکپارچه‌سازی CRM با سایر بخش‌های فناوری مزایای متعددی دارد. یک CRM یکپارچه می تواند هاب مرکزی برای تمام داده های کسب و کار و مشتریان شما باشد و از اجرای روان فرآیندهای شما اطمینان حاصل کند. سپس می توانید یک نمای 360 از فعالیت مشتری ایجاد کنید.

مزایای دیگر ادغام CRM را در زیر مشاهده کنید.

list of CRM integration benefits

1. بهبود کارایی

با ادغام CRM خود با سایر سیستم ها، می توانید فرآیندهای داخلی را ساده کنید. برای مثال، افزودن نرم‌افزار اتوماسیون می‌تواند تلاش‌های صرف شده برای کارهای دستی مانند ورود داده‌ها را کاهش دهد.

پس از آن زمان بیشتری برای GSD خواهید داشت. (کارها انجام شود).

2. دقت داده های پیشرفته

یکپارچه‌سازی‌های CRM می‌تواند به اطمینان از دقیق و به‌روز بودن داده‌ها کمک کند. چگونه؟ یکپارچه سازی CRM امکان همگام سازی خودکار داده ها را بین CRM و سایر سیستم ها فراهم می کند. بر این اساس، می‌توانید سوابق تماس یا سیلوهای داده ناهمخوان را که برخی از تیم‌ها را در تاریکی نگه می‌دارند، حذف کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید CRM HubSpot را با Shopify ادغام کنید، که به شما امکان می‌دهد ردیابی کنید چه کسی چه چیزی را در سایت شما می‌خرد. با ادغام HubSpot و Shopify، داده‌های خرید از Shopify به‌طور خودکار با سوابق تماس مربوطه در HubSpot همگام‌سازی می‌شوند، بدون اینکه شما در مورد آن فکر کنید.

3. تجارب بهتر مشتری

ادغام CRM شما با ابزارهای دیگر می تواند تجربیات شخصی و به موقع تری را برای مشتریان فراهم کند.

اگر CRM شما با پشته شما ادغام شده باشد، همیشه نمای کامل و به روزی از تعاملات مشتری خواهید داشت که به شما امکان می دهد ارتباطات را بر اساس آن شخصی سازی کنید.

4. افزایش فروش

با یکپارچه سازی مناسب CRM، فرصت های فروش هرگز در ترجمه بین سیستم ها از بین نمی روند. علاوه بر این، می توانید تلاش های بازاریابی را بدون ترس از اطلاعات نادرست شخصی سازی کنید. همه اینها باعث افزایش فروش و درآمد می شود.

5. همکاری پیشرفته

یکپارچه‌سازی CRM به تیم‌ها و بخش‌های مختلف در سازمان شما اجازه می‌دهد به داده‌های مشتری دسترسی داشته باشند و به اشتراک بگذارند و ارتباطات و همکاری تیم را بهبود بخشد.

6. تجزیه و تحلیل بهتر داده ها

یک سیستم CRM یکپارچه، بینش و تجزیه و تحلیل ارزشمندی در مورد رفتار مشتری ارائه می دهد. با اطلاعات مفید از تمام سیستم های کسب و کار شما که در CRM شما خلاصه می شود، می توانید گزارش های فوق العاده ای ایجاد کنید که استراتژی های فروش و بازاریابی را بهبود می بخشد و تجربه مشتری را بهبود می بخشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره یکپارچه سازی CRM و چرایی ضروری بودن آن، ویدیوی زیر را بررسی کنید.

نحوه افزودن یکپارچه سازی CRM

بنابراین، می‌خواهید با همه برنامه‌هایی که معمولاً تیم شما استفاده می‌کند، یک CRM ایجاد کنید. شما می توانید به روش های مختلف به یکپارچه سازی CRM برسید. گزینه های خود را در زیر بررسی کنید.

1. از ادغام های داخلی CRM استفاده کنید.

اگر روی محصولات و خدمات یک ارائه دهنده سرمایه گذاری کنید، CRM شما به طور پیش فرض یکپارچه می شود. برای مثال، فرض کنید از HubSpot CRM، مرکز بازاریابی و مرکز خدمات. در این صورت، سیستم‌های شما به‌طور خودکار متصل می‌شوند و هرگز نگران دقت و شفافیت نخواهید بود.

این یک راه حل بسیار راحت است. با این حال، احتمالاً از چندین نرم افزار از ارائه دهندگان مختلف در تجارت خود استفاده می کنید. بسیاری از شرکت ها از ارائه دهندگان مختلف برای ایمیل، تقویم، ارتباطات تیمی و موارد دیگر استفاده می کنند.

خوشبختانه، هر CRM دارای اتصالات داخلی برای ادغام خواهد بود. سیستم های رایج با کلیک یک دکمه. بنابراین، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مشخص کنید از کدام برنامه‌های خارجی استفاده می‌کنید و آن را بر اساس آن وصل کنید.

منبع تصویر< /em>

ادغام‌های داخلی رایج عبارتند از:

علاوه بر این، اگر از HubSpot CRM استفاده می‌کنید، می‌توانید از “_blank”>برنامه زمان‌بندی جلسات HubSpot به مشتریان احتمالی اجازه می‌دهد جلسات را بر اساس در دسترس بودن تقویم هم‌زمان شما رزرو کنند.

برای سایر ادغام‌های استاندارد موجود در CRM به زیر مراجعه کنید.

نرم افزار موفقیت مشتری

منبع تصویر< /em>

یکپارچه‌سازی نرم‌افزارهایی مانند Zendesk یا CRM شما داده های خدمات ارزشمند را برای همه تیم های مرتبط قابل مشاهده می کند. در نتیجه، می‌توانید با تأیید پیشنهاد خود، مشکلات مشتری را به طور مؤثرتری حل کنید و فروش آینده را تقویت کنید.

به‌علاوه، می‌توانید مطمئن شوید که نیازهای خدمات مشتری همیشه در نظر گرفته می‌شوند.

چت زنده

منبع تصویر< /em>

ادغام‌های چت زنده، مانند اینترکام، به راحتی تاریخچه مکالمه را در CRM شما ثبت می کند، بنابراین شما همیشه می توانید در رأس نیازها و نگرانی های مشتری باشید. به‌علاوه، گزارشی از نحوه حل چالش‌های گذشته خواهید داشت که در صورت بروز مجدد مشکلات می‌تواند بسیار مفید باشد.

نرم افزار جستجو

منبع تصویر

اگر از یک ابزار شخص ثالث برای کمک به شناسایی و تعامل با مشتریان احتمالی استفاده می‌کنید، می‌خواهید آن را با CRM خود ادغام کنید تا ارتباطات را ساده کنید.

یکپارچه‌سازی یک سیستم جستجوگر مانند LinkedIn Sales Navigator با CRM خود به شما امکان می دهد تا با استفاده از ویژگی هایی مانند InMail، سرنخ های مرتبط، و یخ شکن ها در CRM خود، با مخاطبین شخصی ارتباط برقرار کنید.

نرم افزار تجارت الکترونیک

منبع تصویر

برای نمایندگان فروش که برای شرکت‌های تجارت الکترونیک کار می‌کنند، ادغام پلت فرم سبد خرید آنلاین با CRM برای درک مشتریان شما بسیار مهم است.

اگر شرکت شما از یک Shopify برای فروش محصولات، ادغام پلتفرم با CRM شما می‌تواند به‌طور خودکار محصولات، مخاطبین و سفارش‌ها را همگام‌سازی کند تا به اطلاعات مربوط به خریداران دسترسی داشته باشید.

اگر شرکت شما از Stripe برای مدیریت پرداخت های آنلاین، ادغام آن با CRM به شما امکان می دهد مخاطبین جدیدی را اضافه کنید که به صورت خودکار مظنه ها را دریافت می کنند. این امر باعث می‌شود مشتریان بتوانند مستقیماً فاکتورها و سفارش‌های خرید را بدون رفت و آمد پرداخت کنند.

ادغام فرم های وب

منبع تصویر

فرم های تولید سرنخ در وب سایت شما باید به طور خودکار با CRM شما همگام شود. یکپارچه‌سازی CRM با نرم‌افزار فرم وب مانند WordPress، Unbounce، یا Mailchimp تضمین می‌کند که سرنخ‌های ارزشمندی که با فرم‌ها می‌گیرید، همیشه در CRM شما نشان داده می‌شوند.

همچنین مطمئن خواهید شد که لیست مخاطبین شما همیشه به‌روز است — نیازی به آپلود دستی نیست.

نرم افزار رویداد

منبع تصویر

اگر شرکت شما رویدادهای حضوری یا مجازی را تسهیل می‌کند، یکپارچه‌سازی CRM خود با نرم‌افزار مدیریت رویداد راهی مفید برای درک اینکه چگونه فروش بلیط رویداد و حضور و غیاب روی قیف فروش شما تأثیر می‌گذارد.

اگر از برای تهیه بلیط رویداد زنده، ادغام این سیستم با CRM شما داده های روشنگری در مورد اینکه کدام مخاطب در رویدادهای شما شرکت می کنند و چگونه می توانید در آینده بهتر با آنها ارتباط برقرار کنید، ارائه می دهد.

همین مورد برای گردهمایی های مجازی نیز صادق است. یکپارچه سازی CRM خود با سیستمی مانند

منبع تصویر< /em>

یکپارچه‌سازی یک پلت‌فرم ویدیویی مانند YouTube با CRM شما می‌تواند اطلاعات ارزشمندی درباره سرنخ‌های شما ارائه دهد. به داده‌های مربوط به موفق‌ترین ویدیوها و پیام‌ها دسترسی خواهید داشت که به شما در تعامل با مشتریان بالقوه اهرمی می‌دهد.

2. ادغام های اتصال دهنده اهرمی

یکپارچه‌سازی رابط‌ها به‌عنوان محرک‌های شخص ثالث یا واسطه‌ای برای تسهیل ارتباط بین CRM شما و هزاران برنامه دیگر عمل می‌کنند. با استفاده از نرم‌افزار رابط، می‌توانید ادغام‌های سفارشی ایجاد کنید تا کارهای خاص را برای ایجاد گردش‌های کاری خودکار تسهیل کنید.

یکپارچه‌سازی رابط‌های مورد علاقه ما عبارتند از target=”black”> Zapier، که به طور خودکار اطلاعات را بین CRM شما و بیش از 1000 برنامه شخص ثالث همراه با Bardeen.ai، که به طور خودکار بین CRM و برنامه های شخص ثالث شما اتوماسیون و ادغام ایجاد می کند. با هوش مصنوعی  Make گزینه جذاب دیگری را ارائه می دهد.

می توانید CRM خود را به بیش از 1000 برنامه متصل کنید تا با Make گردش کار ایجاد کنید. این به شما امکان می‌دهد CRM خود را متصل کنید و به طور خودکار داده‌ها را با همه سیستم‌ها – از برنامه‌های حسابداری و پرداخت تا پلتفرم‌های مدیریت پروژه – مبادله کنید.

3. API های خود را بسازید.

APIها (رابط برنامه نویسی برنامه) نقاط پایانی در CRM شما و سایر نرم افزارها هستند که پروتکل نحوه تعامل برنامه ها را تعریف می کنند. APIها به سیستم‌های مختلف امکان ارتباط و تبادل داده‌ها را می‌دهند و سیستم CRM شما را قادر می‌سازد داده‌ها را با سایر برنامه‌ها به اشتراک بگذارد.

یکپارچه‌سازی‌های داخلی ذکر شده در بالا همگی با استفاده از APIهای پشت صحنه برای اتصال برنامه‌ها ساخته شده‌اند. با داشتن یک تیم فناوری اطلاعات یا تجربه توسعه، می‌توانید APIها را مستقیماً بین CRM خود و سایر برنامه‌ها دستکاری کنید تا ادغام‌های سفارشی‌تر ایجاد کنید.

اگر نیازهای خاصی دارید یا نرم‌افزار داخلی سفارشی دارید که در گزینه‌های ادغام CRM داخلی استاندارد موجود نیست، یکپارچه‌سازی API مفید است.

4. کد سفارشی خود را بنویسید.

توسعه‌دهندگان نرم‌افزار می‌توانند کد سفارشی بنویسند که باعث می‌شود سیستم‌های مختلف با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. با این حال، این گزینه می تواند به سرعت به هم ریخته شود.

در حالی که APIها به گونه ای طراحی شده اند که به روشی استاندارد و قابل تکرار کار کنند، کدهای سفارشی باید دائماً به روز شوند تا با به روز رسانی ها و تغییرات همگام شوند. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم CRM خود را با گزینه‌های داخلی یا API ادغام کنید، مگر اینکه نیازهای بسیار تخصصی و پیچیده‌ای داشته باشید.

ابزارهای یکپارچه سازی CRM

ادغام CRM خود با بقیه پشته فناوری شما به آسانی IPaaS است!

IPaaS چیست؟

Iintegration Platform as a Service یک نژاد است ابزارهای نرم افزاری برای تسهیل ادغام بین نرم افزارهای متفاوت ارزش بازار IPaaS در سال 2021 به 3.7 میلیارد دلار رسید و انتظار می رود تا سال 2026 به 13.9 میلیارد دلار برسد. بنابراین، واضح است که کسب‌وکارهای بیشتری از نیاز به ادغام پشته‌های فناوری خود بیدار می‌شوند.

یکپارچه‌سازی CRM بسیار مهم است زیرا اکثر مشاغل از CRM به عنوان استفاده می‌کنند. مرکز داده مشتری مرکزی آنها. برای آشنایی با 6 ابزار برتر یکپارچه سازی CRM که می توانند به شما کمک کنند CRM خود را با سایر فناوری های کسب و کار خود ادغام کنید، ادامه دهید.

1. Zapier

منبع تصویر

Zapier ابزار محبوبی است که به شما امکان می دهد برنامه های کاربردی وب را یکپارچه کنید و گردش کار را خودکار کنید. Zapier همچنین به عنوان یک پلت فرم یکپارچه سازی به عنوان سرویس (IPaaS) شناخته می شود، جریان داده را بین برنامه هایی که در غیر این صورت متصل نمی شدند هماهنگ می کند.

می‌توانید Zapier را به‌عنوان یک برنامه کاربردی میانسال در نظر بگیرید. با توجه به قوانین و گردش کاری که تنظیم کرده‌اید، Zapier زمانی که یک عمل در یک برنامه اتفاق می‌افتد فعال می‌شود، و سپس یک عمل مربوطه را در برنامه دیگری شروع می‌کند. بنابراین، برای مثال، می‌توانید Zapier را طوری تنظیم کنید که وقتی یک مخاطب در لیست ایمیل شما ایجاد می‌شود، فعال شود، که سپس ایجاد یک مخاطب مربوطه را در CRM شما آغاز می‌کند.

آنچه ما دوست داریم: مسیرهای اتوماسیون بصری Zapier بصری است و تنظیم قوانین گردش کار if/then را ساده می کند.

قیمت: یک طرح رایگان در دسترس است. هزینه برنامه های آغازین 19.99 دلار ماهانه است. هزینه برنامه های حرفه ای 49 دلار ماهانه است. هزینه برنامه های تیمی 399 دلار ماهانه است. هزینه برنامه های شرکت 799 دلار ماهانه است.

2. Bardeen.ai

منبع تصویر

Bardeen یک ابزار اتوماسیون هوش مصنوعی است که برای بهینه سازی گردش کار طراحی شده است. استفاده از Bardeen.ai، اتوماسیون را مانند ارسال یک پیام متنی ساده می کند. این که آیا این یک CRM تمیز و به روز شده ، شخصی سازی کمپین های دسترسی یا همگام سازی داده ها در ابزارهای مختلفی که توسط تیم داخلی شما استفاده می شود ، می تواند گردش کار شما را با هوش مصنوعی ساده تر کند.

امکان ادغام با CRMS مانند و بیش از 100 ادغام دیگر اتوماسیون فرآیندهای بیشمار را افزایش می دهد و باعث افزایش بهره وری می شود. بردین برای شرکت هایی در هر اندازه با هدف بهینه سازی ابتکارات بازاریابی و اتوماسیون فروش خود طراحی شده است. با وجود هزاران الگوی اتوماسیون آماده استفاده ، شروع کار ساده است.

آنچه را که ما دوست داریم: پلت فرم اتوماسیون AI Bardeen با استفاده از ارسال های متن اتوماسیون ایجاد می کند. این دستگاه دارای اقدامات اتوماسیون بیشمار و آماده برای استفاده هوش مصنوعی و مبتنی بر مرورگر است.

قیمت گذاری: برنامه رایگان برای همیشه ؛ برنامه حرفه ای از 10 دلار در ماه شروع می شود.

3. به طور جداگانه

منبع تصویر /

به طور مستقیم یک نرم افزار اتوماسیون است که دارای یک رابط کاربری آسان و بیش از 8 میلیون گردش کار از پیش ساخته شده با 1000 برنامه است. به طور یکپارچه می توانید با اتوماسیون های یک کلیک خود که گردش کار از قبل ساخته شده است ، ادغام CRM خود را سریع و به سرعت اجرا کنید که همانطور که از عنوان نشان می دهد ، می توانید با یک کلیک تنظیم کنید.

به طور مستقیم بیش از 2500 ادغام با hubspot برای اتصال CRM خود به trello ، instagram ، Twilio ، گپ GPT و موارد دیگر.

آنچه ما دوست داریم: کتابخانه گسترده ای از اتوماسیون های یک کلیک ، سردرد ادغام CRM را از بین می برد.

قیمت گذاری: برنامه های استارت 19.99 دلار ماهانه هزینه دارند. برنامه های حرفه ای ماهانه 39 دلار هزینه دارد. برنامه های رشد در ماه 99 دلار هزینه دارد. برنامه های تجاری 239 دلار ماهانه هزینه دارد.

4. celigo

منبع تصویر

Celigo یک IPAA های قوی است که به سمت مشاغل بزرگتر انجام می شود. علیرغم مجموعه ویژگی های قوی خود ، Celigo یک رابط صاف و بصری را که توسط 1000 از ادغام های از پیش ساخته تسهیل می شود ، حفظ می کند. در نتیجه ، Celigo می تواند به عنوان یک لایه ادغام برای کل شرکت های تجاری از برنامه های تجاری برای از بین بردن سیلوهای داده و تسهیل شفافیت داده ها در سازمان های بزرگ عمل کند.

به عنوان مثال ، Wetransfer در یک نقطه با استفاده از بیش از 200 برنامه SaaS پرداخت شده برای اجرای عملکرد خود ، که بیشتر آنها به صورت موقت خریداری شده بودند و ادغام نشده بودند. آنها برای تمیز کردن و ادغام پشته خود به Celigo روی آوردند و صرفه جویی در 200k سالانه در هزینه های عملیاتی .

بهترین برای: شرکت های بزرگ با نیازهای پیچیده ادغام که می توانند از خدمات اجرای Celigo و ادغام های سفارشی بهره مند شوند.

قیمت گذاری: برنامه های استاندارد ماهانه 600 دلار هزینه دارند. برنامه های حق بیمه ماهانه 1200 دلار هزینه دارد. برنامه های شرکت ماهانه 2500 دلار هزینه دارد. یک آزمایش رایگان در دسترس است.

5. boomi

منبع تصویر /

قیمت گذاری: قیمت گذاری Boomi در صورت درخواست و رسم بر اساس نیازهای تجاری در دسترس است

Boomi یک انتخاب برتر در فضای IPAAS برای قابلیت اطمینان ، سرعت ، مقیاس پذیری و سهولت استفاده است. با استفاده از Boomi ، می توانید CRM خود را با استفاده از 1000 از ادغام های از پیش ساخته یا ایجاد اتوماسیون و گردش کار سفارشی یکپارچه با بقیه پشته های فنی خود ادغام کنید.

در یک مطالعه موردی توسط مشاوره Forrester ، محققان دریافتند که مشتریانی که از Boomi زمان توسعه ادغام آنها را 65 ٪ کاهش داد ، که معادل افزایش ارزش راندمان بیش از 3.7 میلیون دلار است.

آنچه ما دوست داریم: ویژگی راهنمای ادغام مبتنی بر هوش مصنوعی Boomi ، که می تواند مسیرهای ادغام و اتوماسیون را بر اساس یادگیری ماشین بیش از 200 متر ادغام قبلی پیشنهاد کند.

6. mulesoft

منبع تصویر

Mulesoft یک پلت فرم ادغام درجه یک (IPAAS) است که گزینه های بسیاری برای مشاغل با همه شکل ها و اندازه ها دارد. شما می توانید از رابط کشیدن و رها کردن آنها برای تنظیم سریع ادغام های از پیش ساخته شده یا با مدیریت API برای ایجاد راه حل های ادغام سفارشی استفاده کنید.

Mulesoft به شما کمک می کند تا منابع مختلف داده ، از جمله CRM را برای یک گزارش شده 74 ٪ کاهش در تلاش و هزینه نگهداری در بین سایر مشتریان.

بهترین برای: شرکت هایی با قابلیت توسعه که مایل به استفاده از چارچوب API Mulesoft برای ایجاد راه حل های ادغام سفارشی هستند

قیمت گذاری: قیمت گذاری Mulesoft بر اساس تعداد درخواست های API مورد نیاز سفارشی است.

7. jitterbit

منبع تصویر

jitterbit یک IPAAS با تمرکز بر سادگی است. با استفاده از Jitterbit ، می توانید CRM خود را به راحتی با بقیه داده ها و فرآیندهای تجاری خود ادغام کنید. Jitterbit مملو از صدها ادغام از پیش ساخته شده برای فرآیندهای تجاری مشترک است ، بنابراین می توانید بدون توجه به چه نرم افزاری که از چه نرم افزاری استفاده می کنید ، به زمین ضربه بزنید.

Jitterbit فقط برنامه های وب را به هم وصل نمی کند. همچنین می توانید از Jitterbit برای ادغام نرم افزار میراث و داده های سایت در CRM و بقیه پشته خود استفاده کنید.

آنچه ما دوست داریم: رابط کاربری آسان Jitterbit از نظر ظاهری و عملکرد یک برجسته است.

قیمت گذاری: قیمت گذاری سفارشی بر اساس نیازهای شما در دسترس است.

شروع با ادغام CRM

ادغام CRM با تعداد زیادی از ابزارهای تجاری در حال گسترش فقط با رشد کسب و کار شما بسیار مهم تر می شود. در نتیجه ، لازم است که در نظر بگیرید که کدام روش ادغام برای تجارت شما با دقت بهتر است.

عوامل مورد توجه بودجه شما ، پیچیدگی ادغام و سطح سفارشی سازی مورد نیاز است.

یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در اکتبر 2019 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

<کلاس اسپانیایی = "hs-cta-node hs-cta -F1EC2FBB-806B-4C72-8201-74353690938 "id =" HS-cta-f1ec2fbb-806b-4c72-8201-743353690938 ">

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا