کسب و کار

چگونه هوش مصنوعی به جستجوی فروش کمک می کند

چگونه هوش مصنوعی به جستجوی فروش کمک می کند

85%< /a> فروشندگانی که از هوش مصنوعی/اتوماسیون استفاده می کنند موافقند که این کار تلاش های جستجوی آنها را موثرتر می کند.

از آنجایی که کاوش یک مرحله بسیار مهم در فرایند فروش است، استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به فرآیندهای شما ارزش بررسی دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای جستجوی فروش و موارد استفاده خاص برای هوش مصنوعی مولد، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Download Now: The State of AI in Sales [2023 Report]

هوش مصنوعی برای جستجوی فروش

فروشندگانی که به نظرسنجی اخیر هوش مصنوعی ما گفت که از هوش مصنوعی/اتوماسیون در جستجوی موارد زیر استفاده می کنند:

  • امتیازات برتر و امتیازدهی برتر
  • نوشتن محتوای تبلیغاتی بالقوه
  • شخصی‌سازی مخاطبین بالقوه

1. امتیازدهی و واجد شرایط بودن منجر می شود.

واجد شرایط بودن سرنخ‌های شما بخش مهمی از کاوشگری است زیرا یاد می‌گیرید که چقدر با آنچه ارائه می‌دهید مرتبط هستند و دقیقاً چه باید بگویید تا نشان دهید چگونه محصول/خدمت شما نقاط دردشان را برطرف می‌کند.

53٪ از فروشندگان از هوش مصنوعی استفاده می کنند/ اتوماسیون از ابزارهایی استفاده می کند که بینش های مبتنی بر داده را ارائه می دهد، که شامل ابزارهای امتیازدهی سرنخ است. آنها همچنین گزارش می دهند که این ابزارها دومین ابزار مؤثر در کمک به آنها برای رسیدن به اهداف خود هستند (برای فروشندگان B2B و B2C به طور یکسان).

tools used-1نرم‌افزار امتیازدهی پیش‌بینی‌کننده سرنخ HubSpot< /a> از یادگیری ماشینی برای شناسایی بالاترین کیفیت سرنخ ها در خط لوله شما از هزاران نقطه داده و معیارهای امتیازدهی سفارشی شما استفاده می کند.

lead scoringمنبع تصویر

2. شخصی سازی تلاش های جستجوگر خود.

76٪ از فروشندگان با هوش مصنوعی/ موافق هستند ابزارهای اتوماسیون، تلاش های جستجوی آنها را شخصی تر می کند. شخصی‌سازی می‌تواند تفاوت بین ایجاد یک پرونده با ارزش پیشنهادی منحصربه‌فرد در مقابل داشتن یک مشتری احتمالی که احساس کند در انتهای یک الگوی کنسرو شده است.

همانطور که فروشندگان می گویند فروش با ارائه راه حل منحصر به فرد است. مهم‌تر از همیشه، شخصی‌سازی راهی است که باید رفت.

unique became more important

منبع تصویر

هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند با تجزیه و تحلیل اطلاعات موجود آنلاین در مورد مشتریان احتمالی خود و جمع‌آوری آن‌ها، شخصی‌سازی را اولویت‌بندی کنید. شما یک دید جامع از آنها و کسب و کارشان خواهید داشت که به شما کمک می کند یک استراتژی هدفمند ایجاد کنید که مطابق با نیازهای آنها باشد.

شخصی‌سازی همچنین به ایجاد ارتباط کمک می‌کند، یعنی فروشندگان موفق هستند بیش از اهداف/سهمیه فروش.

نوشتن محتوای گسترش مشتریان بالقوه.

هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند پیام‌های شخصی و قانع‌کننده برای مشتریان بالقوه بنویسید. هنگامی که اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد آنها به دست آوردید، به سادگی به ابزار دلخواه خود هر آنچه را که باید بداند بدهید و از آن بخواهید که محتوا را برای شما بنویسد.

87٪ از فروشندگان می گویند هوش مصنوعی مولد ابزارها برای نوشتن محتوای فروش و پیام‌های تبلیغاتی بالقوه مؤثر هستند و بسیاری از این ابزارها برای کارهایی مانند نوشتن ایمیل و پیام‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال، دستیار محتوا می‌تواند به شما کمک کند تا به سرعت ایمیل‌ها را برای خود بنویسید. واجد شرایط ترین سرنخ ها به سادگی به نوع ایمیلی که می‌خواهید، آنچه را که می‌فروشید، آنچه را که می‌خواهید ارتباط برقرار کنید، توجه کنید و روی ایجاد کلیک کنید.

sales-email-modal-open

با ابزارهای هوش مصنوعی HubSpot شروع کنید

از دیگر راه‌هایی که فروشندگان از هوش مصنوعی مولد برای جستجو استفاده می‌کنند، استفاده مجدد از محتوای فروش موجود (فروشندگان می‌گویند برای این کار بسیار مفید است) و بازنویسی پیام‌ها برای متناسب کردن مخاطبان مختلف است.

use generative ai

نحوه استفاده از هوش مصنوعی مولد برای جستجوی فروش

نوشتن محتوای توسعه‌دهی بالقوه با هوش مصنوعی مولد آسان‌تر می‌شود. در زیر به برخی از روش‌های استفاده از ChatGPT برای نوشتن پیام‌های ارتباطی بالقوه می‌پردازیم.

ChatGPT برای نوشتن ایمیل‌های جستجوگر

ایمیل‌های شما به مشتریان بالقوه باید مفید، واضح، مختصر و متقاعدکننده باشند، بنابراین ایجاد ایمیل کامل مهم است.

این یک درخواست است که من با ChatGPT به اشتراک گذاشتم و ایمیلی که برای من نوشت.

می‌خواهم به یک مدیر فروش ایمیل بزنم تا شرکت من فیلد را معرفی کند. فیلد در کمک به افراد برای دسترسی به اطلاعات فروش خود در یک برنامه برای فروشندگان در حال حرکت تخصص دارد. یک ایمیل کوتاه برای مدیر فروش فروش خانه به خانه بنویسید که چگونه برنامه من دسترسی به داده های کلیدی فروش را در طول عملیات فروش در میدان آسان می کند.

use chatgpt to write sales prospecting emails

ایمیل کمی طولانی بود، بنابراین من نیز درخواست کردم که کوتاه شود.

shortened email final

نکته حرفه‌ای: همچنین می‌توانید از هوش مصنوعی استفاده کنید تا بخش‌های خاصی از ایمیل‌های خود را بنویسید، مانند گلوله‌های متقاعدکننده. به عنوان مثال،

  • نکات قانع‌کننده [تعداد] را بنویسید که می‌توانم در یک ایمیل برای تشویق مشتریان به خرید محصول من بنویسم که [چگونه کار می‌کند]

ChatGPT برای استفاده مجدد از محتوای جستجوگر

همانطور که گفته شد، فروشندگان همچنین از هوش مصنوعی مولد برای تغییر منظور پیام ها استفاده می کنند. بیایید ایمیل بالا را به یک پیام کوتاه لینکدین با این دستور تبدیل کنیم:

ایمیل بالا را در یک پیام کوتاه و دقیق لینکدین بازنویسی کنید

use chatgpt to repurpose sales prospecting messages

اگر از او بخواهم لحن پیام را به شوخ بودن تغییر دهد، چه اتفاقی می‌افتد.

using chatgpt to rewrite the tone of sales prospecting messages

نکته حرفه‌ای: ابزارهای هوش مصنوعی مولد بر روی تعداد معینی از نشانه‌های حافظه اجرا می‌شوند، بنابراین بهتر است همه پیام‌های خود را در یک رشته قرار دهید.

ChatGPT برای اسکریپت‌های تماس جستجوی فروش

یک اسکریپت می تواند به شما کمک کند روی تماس متمرکز بمانید و اطمینان حاصل کنید که تمام نکات کلیدی و اطلاعات مرتبط را لمس می کنید.

من این درخواست را به اشتراک گذاشتم:

من با یک مدیر عملیات فروش تماس می‌گیرم تا شرکتم فیلد را معرفی کند. فیلد در کمک به افراد برای دسترسی سریع به داده‌های فروش خود در یک برنامه تخصص دارد. یک اسکریپت تماس برای یک مدیر عملیات فروش بنویسید که چگونه برنامه من یک ابزار فعالسازی مفید برای فروش در میدان است.

در اینجا قطعه ای از آنچه نوشته شده است:

sales prospecting call script written by chatgpt

نکته حرفه‌ای: همچنین می‌توانید از ابزاری برای ایجاد نکات کلیدی صحبت برای تماس یا سؤالاتی که می‌توانید در حین تماس بپرسید بپرسید. در اینجا چند دستور وجود دارد:

  • چه سوالاتی را باید در طول یک تماس فروش از مشتری بپرسم تا نیازهای او را کشف کنم تا بتوانم تصمیم بگیرم آیا آنها برای محصول من واجد شرایط هستند یا خیر؟
  • برای تماسی که در آن محصولم را به عنوان راه حلی برای [نقطه درد] ارائه می دهم [شماره] نکات کلیدی را بنویسید

می‌خواهید درباره هوش مصنوعی بیشتر بدانید؟ مسیر یادگیری هوش مصنوعی را بررسی کنید تا عمیق‌تر شوید. به هوش مصنوعی و روش های مختلف برای استفاده از آن.

New call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا