کسب و کار

چگونه نمایندگان فروش می توانند از هوش مصنوعی مولد برای فروش سریعتر استفاده کنند

چگونه نمایندگان فروش می توانند از هوش مصنوعی مولد برای فروش سریعتر استفاده کنند

در شغلی که مبتنی بر تعامل شخصی است، به راحتی می توان نسبت به هوش مصنوعی شک داشت. مانند تمام اختلالات، هوش مصنوعی مولد در فروش این پتانسیل را دارد که نحوه انجام کارها را کاملاً تغییر دهد. همچنین پتانسیل بازنویسی آن را برای بهتر شدن دارد.

generative ai makes a sales phone call

هوش مصنوعی مولد دسته‌ای از الگوریتم‌ها است که از مجموعه داده‌های بزرگ و بدون ساختار برای ایجاد محتوای جدید، از جمله متن و تصاویر، استخراج می‌شود.

در این پست، وضعیت هوش مصنوعی مولد در فروش امروز را با سه مورد استفاده برای هوش مصنوعی در فروش به اشتراک خواهیم گذاشت. سپس، توری از برترین ابزارهای هوش مصنوعی مولد برای تیم‌های فروش را با نکات برجسته و قیمت‌گذاری به شما ارائه می‌کنیم.

Download Now: The State of AI in Sales [2023 Report]

فهرست محتوا

هوش مصنوعی مولد در فروش امروز

ابتدا، بیایید به این بپردازیم که هوش مصنوعی مولد چیست. هوش مصنوعی مولد دسته ای از الگوریتم ها است که از مجموعه داده های بزرگ و بدون ساختار برای ایجاد محتوای جدید استخراج می شود. هوش مصنوعی مولد دو طرف دارد: ورودی و خروجی.

ChatGPT، برای مثال، ورودی را از مجموعه داده تاریخی گسترده ای از اطلاعات آنلاین می گیرد. سایر ابزارهای هوش مصنوعی داده ها را از منابعی مانند CRM، LinkedIn یا پایگاه داده های صنعتی می گیرند. خروجی‌های هوش مصنوعی می‌توانند متن، تصویر یا حتی چند رسانه‌ای مانند ویدیوها باشند. . هوش مصنوعی مولد می‌تواند با جمع‌آوری اطلاعات و ایجاد خروجی‌هایی که باعث صرفه‌جویی در زمان و شخصی‌سازی ارتباطات بالقوه می‌شود، به تیم‌های فروش کمک کند تا فروش کنند.

مک کینزی گزارش می دهد که بین 50 تا 60 درصد از سازمان ها از هوش مصنوعی استفاده می کنند که دو برابر نرخ استفاده در سال 2017 است. 70 درصد از شرکت‌هایی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند گزارش می‌دهند که پذیرش باعث افزایش درآمد بازاریابی و فروش آنها شده است، در حالی که 28 درصد می‌گویند که این کار باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.

نگاهی به اعداد: نگرش صنعت فروش نسبت به هوش مصنوعی

از بیش از 1350 نماینده فروش و رهبر پرسیدیم که چگونه از هوش مصنوعی مولد در فروش استفاده می‌کنند و به آن فکر می‌کنند. این چیزی است که ما پیدا کردیم.

1. پذیرفتن فرزندخواندگی در حال افزایش است، اما شک و تردید باقی است.

  • 74٪ از متخصصان فروش از نوعی ابزار هوش مصنوعی/اتوماسیون استفاده می کنند.
  • 69% معتقدند که متخصصان فروش باید از هوش مصنوعی/اتوماسیون برای جستجو استفاده کنند اما از وابستگی بیش از حد به آنها اجتناب کنند.
  • 68% از متخصصان فروش که در حال حاضر از هوش مصنوعی استفاده نمی کنند، می گویند که نمی خواهند در آینده از آن استفاده کنند.
  • 60% از متخصصان فروش می‌گویند هوش مصنوعی/اتوماسیون برای استراتژی فروش کلی آنها مهم است. 20٪ می گویند که مهم نیست، و 20٪ می گویند که نه مهم است و نه بی اهمیت.
  • محبوب ترین موارد استفاده برای ابزارهای هوش مصنوعی در فروش عبارتند از:
    • ایجاد محتوا (18%).
    • توسعه چشم انداز (16%).
    • تحقیق (16%).
  • محبوب ترین ابزارهایی که فروشندگان از آن استفاده می کنند عبارتند از:
    • ابزارهای هوش مصنوعی که وظایف دستی را خودکار می‌کنند (35%).
    • ابزارهای هوش مصنوعی بینش‌های مبتنی بر داده را ارائه می‌دهند (34%).
    • ابزارهای هوش مصنوعی مولد که به نوشتن محتوای فروش یا پیام‌های توسعه احتمالی کمک می‌کنند (31%).
    • ابزارهای هوش مصنوعی که فراخوان های فروش را برای آموزش/کوچینگ تجزیه و تحلیل یا شبیه سازی می کنند (28%).

2. کاربردهای هوش مصنوعی مولد در فروش بسیار گسترده است.

3. هوش مصنوعی در حال تغییر شیوه های فروش است.

  • 41٪ از متخصصان فروش می گویند که ابزارهای هوش مصنوعی / اتوماسیون “متوسط” یا “به طور قابل توجهی” بر نحوه برنامه ریزی آنها برای فروش در سال 2023 تأثیر گذاشته است. فقط 29٪ می گویند هوش مصنوعی تأثیری نداشته است.

آیا هوش مصنوعی مولد مشاغل فروش را خواهد گرفت؟

قطبی ترین بحث در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی مولد بر فروش تأثیر می گذارد این است که چگونه بر تیم های فروش تأثیر می گذارد. برخی از رهبران فروش مانند سام جاکوبز، مدیر عامل پاویلیون پیش بینی می کند که هوش مصنوعی به طور قابل توجهی نیاز به تعداد کارمندان را کاهش می دهد زیرا فناوری فرآیندها را خودکار می کند و بهره وری را برای نمایندگان فروش افزایش می دهد.

سایر موارد، مانند داریل پریل، مدیر ارشد اجرایی در Agorapulse، مخالف است. “هوش مصنوعی، حداقل در 3 تا 5 سال آینده، تعداد کارمندان را کاهش نخواهد داد و مشاغل را حذف نخواهد کرد. این فقط یک ابزار دیگر است، بی شباهت به Grammarly یا SEMrush یا ابزارهای دیگری که به ما کمک می‌کنند هوشمندتر و نه سخت‌تر کار کنیم.”

هر پیش‌بینی درست باشد، هوش مصنوعی مولد نحوه کار متخصصان فروش را تغییر خواهد داد. مهارت مجدد برای گنجاندن نحوه استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای هر بخش فروش و متخصص فروش که به دنبال حرکت شغلی بعدی خود هستند مهم خواهد بود.

چگونه هوش مصنوعی مولد می تواند به تیم ها در فروش سریعتر کمک کند

یکی از بهترین راه‌ها برای تفکر در مورد هوش مصنوعی مولد، ابزار بهره‌وری است. استفاده از هوش مصنوعی به معنای جایگزینی تیم فروش خود با ربات ها نیست: بلکه به معنای افزایش بهره وری آنهاست تا بتوانند با کمترین میزان کار بیشتری انجام دهند. در اینجا سه ​​روش اصلی وجود دارد که هوش مصنوعی مولد می تواند به شما در فروش کمک کند.

زمان سرپرست را ذخیره می‌کند

زمانی که صرف فعالیت‌های غیر درآمدزا می‌شود، دردسر بزرگی برای تیم‌های فروش است. در حالی که 77٪ از فروشندگان گزارش می دهند که ساعات کاری بیشتری نسبت به چند سال پیش کار می کنند، این ساعات اضافی لزوماً به فروش بیشتر منجر نمی شود.

طبق 2022 The Sales Happiness Index. این زمان برای جلسات و ایمیل‌های داخلی، تحقیقات احتمالی، نوشتن دستی ایمیل‌های سرد، به‌روزرسانی CRM و زمان‌بندی از دست می‌رود. نمایندگان فروش می گویند که مدیریت متوجه نمی شود این وظایف چقدر وقت گیر هستند. آشنا به نظر می رسد؟

همان نظرسنجی نشان داد که 81٪ از نمایندگان فروش تخمین می‌زنند که می‌توانند سهمیه‌های خود را برآورده کنند و با کاهش زمان مدیریت، 38٪ درآمد بیشتری برای شرکت ایجاد کنند.

بنابراین، چگونه هوش مصنوعی مولد در فروش می تواند زمان مدیریت را کاهش دهد؟

یادداشت برداری از تماس های فروش

اکثر فروشندگان عاشق صحبت با سرنخ ها در تماس های فروش هستند. یادداشت هایی را برای اضافه کردن به CRM خود تایپ می کنید؟ نه چندان. ابزارهای هوش مصنوعی مولد می توانند به تماس های فروش متصل شوند و آن ها را رونویسی کنند، سپس یادداشت ها و مراحل اقدام را برای شما ایجاد کنند. بررسی ما نشان داد که 38٪ از متخصصان فروش در حال حاضر از هوش مصنوعی برای خلاصه کردن تماس های فروش استفاده کنید.

بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی با CRM شما پیوند می‌خورند تا به‌طور خودکار یادداشت‌ها و مراحل اقدام را اضافه کنند – مانند دستیار مجازی شما.

نوشتن ایمیل های خروجی

حتی با یک کتابخانه الگو، نوشتن یک ایمیل خوب برای مشتری ممکن است 10 دقیقه یا بیشتر طول بکشد. باید مطمئن شوید که نام و نام شرکت آن‌ها را به درستی املا کرده‌اید، ارتباط برقرار کرده‌اید و طرح خود را با نمایه شرکت آن‌ها شخصی‌سازی کنید.

ابزارهای هوش مصنوعی مولد می‌توانند ورودی‌های CRM یا ابزار تحقیقاتی آن‌ها را دریافت کنند و با پارامترهایی که شما مشخص می‌کنید یک ایمیل احتمالی برای شما بنویسند. می‌توانید ایمیل را تغییر دهید، درخواست بازنویسی کنید یا قالب‌ها را در کمتر از یک دقیقه ذخیره کنید. ادغام گرامر و CRM به این معنی است که احتمال خطای انسانی را در ایمیلی که می‌تواند از همان ابتدا منجر به شکست بزرگی شود، کاهش می‌دهد.

برخی ابزارها حتی در سخت‌ترین بخش تخصص دارند: خط اول یک ایمیل سرد. ابزارهایی مانند Lyne داده‌ها را از LinkedIn می‌کشند تا نقاط مشترکی مانند آلما، ارتباطات یا گروه‌هایی را پیدا کنند. پیش نویس یک مقدمه.

با شخصی‌سازی نتایج فروش را افزایش دهید

علاوه بر صرفه جویی در زمان، هوش مصنوعی مولد در فروش می تواند به نتایج بهتری برای تیم های فروش منجر شود. طبق نظرسنجی ما، 85% از فروشندگان با استفاده از هوش مصنوعی معتقدند< /a> تلاش‌های اکتشافی آن‌ها را مؤثرتر می‌کند و 52 درصد فکر می‌کنند که این کار توانایی آنها را برای ایجاد رابطه افزایش می‌دهد. امیدوارکننده‌ترین روشی که هوش مصنوعی می‌تواند نتایج را بهبود بخشد، شخصی‌سازی است.

یک تحلیل Salesloft 6 میلیون ایمیل‌های فروش دریافتند که با افزودن 20% شخصی‌سازی به ایمیل‌های فروش خارجی، متخصصان فروش:

  • نرخ‌های باز را بیش از 40% افزایش داد.
  • نرخ پاسخ را از 3.1% به 6.6% بیش از دو برابر کرد.

البته، شخصی سازی هر ایمیل به صورت دستی به زمان و مهارت نیاز دارد. هوش مصنوعی مولد برای فروش، قدرت شخصی‌سازی را برای تیم‌ها مقیاس‌پذیر می‌کند.

در اینجا چند روش وجود دارد که تیم‌های فروش از شخصی‌سازی هوش مصنوعی برای افزایش تبدیل و افزایش بسته شدن استفاده می‌کنند:

  • ارسال ایمیل های شخصی شده بر اساس ورودی هایی مانند سابقه تماس
  • تجزیه و تحلیل محتوا و احساسات تماس‌ها یا ایمیل‌های فروش و توصیه مراحل اقدام مرتبط
  • شخصی‌سازی صفحات فرود و صفحات نمایشی
  • ارسال نکات برجسته تماس به سرنخ‌ها برای پیشبرد مکالمات

امتیازدهی سرنخ مثال دیگری از این است که چگونه ابزارهای هوش مصنوعی می توانند کار فرد به فرد متخصصان فروش را بهبود بخشند. هوش مصنوعی مولد می‌تواند داده‌های تاریخی را تجزیه و تحلیل کند و همبستگی‌هایی را شناسایی کند که میزان احتمال تبدیل یک سرنخ را پیش‌بینی می‌کند.

با این داده‌ها، ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند امیدوارکننده‌ترین سرنخ‌ها را برای نمایندگان فروش شناسایی کنند تا زمان و توجه خود را متمرکز کنند.

اطلاعات بهتری ایجاد کنید

فراتر از فرآیند فروش، هوش مصنوعی مولد می‌تواند به مدیران فروش کمک کند تا بینش‌های بی‌درنگ درباره استراتژی‌های مؤثر، پیش‌بینی درآمد و ارائه بازخورد برای بهبود عملکرد تیم فروش کسب کنند.

پیش‌بینی پیشرفته

ابزارهای جدید می‌توانند پیش‌بینی پیش‌بینی‌کننده را با پیش‌بینی‌های هوش مصنوعی مبتنی بر داده برای مدیران فروش ارائه دهند.

بازخورد فروش و مربیگری

ابزارهای هوش مصنوعی مولد همچنین می‌توانند بینش تماس را استخراج کنند تا هم بازخورد کلی و هم فردی ارائه دهند. برای مثال می‌تواند به مجموعه داده‌های بزرگ نگاه کند تا اعتراضات رایج و بهترین شیوه‌ها را آشکار کند. همچنین می‌تواند مواد مربیگری فردی را برای نمایندگان فروش و حتی شبیه‌سازی‌های آموزشی تعاملی ایجاد کند تا به آنها اجازه دهد تا سناریوهای مختلف را مدیریت کنند.

“هوش مصنوعی مولد نحوه رویکرد سازمان ها به آموزش فروش و توسعه مهارت را متحول می کند و فراتر از فعالیت های فروش خارجی است.” اشتراک گذاری Evan Kirstel، یکی از بنیانگذاران و مدیر مبشر دیجیتالی eViRa Health. «با استفاده از قدرت هوش مصنوعی، کسب‌وکارها می‌توانند عملکرد نیروی فروش خود را افزایش دهند، فرهنگ بهبود مستمر را تقویت کنند و پتانسیل فروش کلی خود را بهینه کنند.»

ابزارهای هوش مصنوعی مولد برای تیم های فروش

زمان آن فرا رسیده است که برنامه‌ریزی برای آزمایش و استفاده از هوش مصنوعی در سازمان فروش خود را آغاز کنید تا مطمئن شوید از رقبای خود عقب نمانید.

برای برنده شدن بر یک تیم بدبین یا به سادگی قابلیت‌ها را آزمایش کنید، یک ابزار هوش مصنوعی مولد را نمایش دهید و مراقب نتایجی مانند زمان صرفه‌جویی و نرخ تعامل با سرنخ‌ها باشید. ما شش ابزار برتر هوش مصنوعی مولد را برای تیم‌های فروش گردآوری کرده‌ایم تا شما آن را بررسی کنید.

دستیار محتوای HubSpot

generative AI in sales, HubSpot content assistant

دستیار محتوای هوش مصنوعی HubsSpot را کاوش کنید

  • قیمت: رایگان با ویژگی‌های اضافی برای حساب‌های برتر HubSpot.
  • بهترین برای: همه اندازه‌های مشاغل، افراد، فعال‌سازی فروش و کاربران HubSpot.
  • آنچه ما دوست داریم: استفاده از این دستیار محتوا آسان است و به جای جابه‌جایی بین ابزارها، تمام محتوای شما را در یک مکان نگه می‌دارد.

HubSpot دستیار محتوای AI خود را در سال 2023 راه اندازی کرد تا در وقت و زمان مردم صرفه جویی کند. به آنها کمک کنید به راحتی محتوا تولید کنند. Content Assistant به طور بومی با ویژگی های HubSpot یکپارچه می شود تا کاربران بتوانند کمپین های فروش و بازاریابی خود را افزایش دهند.

ویژگی‌های Content Assistant عبارتند از نوشتن ایمیل‌های جستجوگر و کمک به شما در بیان افکارتان در زمانی که کلمات جاری نیستند. به عنوان مثال، می‌توانید از «دستیار محتوا» بخواهید که یک پاراگراف برای توصیف مزایای طرح 401(k) ایجاد کند.

ChatSpot

generative AI in sales, ChatSpot

  • قیمت: رایگان با ویژگی‌های اضافی برای حساب‌های برتر HubSpot.
  • بهترین برای: همه اندازه‌های مشاغل، افراد و کاربران HubSpot.
  • آنچه ما دوست داریم: ChatSpot محاوره ای است و دارای شخصیت است. ربات متحرک هنگام پردازش پاسخ ها می رقصد و خطوط پرکننده هوشمندانه ای ارائه می دهد.

آیا تا به حال یادداشتی برای یادآوری انجام کاری در آینده به یادگار گذاشته‌اید یا بخواهید برای انجام کارهای بیشتر در یک روز از خود تکراری کنید؟ ChatSpot یک ربات هوش مصنوعی است که با داده های فروش شما تعامل دارد تا به شما کمک کند در CRM کارآمدتر کار کنید.

با این برنامه، کاربران HubSpot می توانند از میانبرها برای تکمیل سریع کارها، اضافه کردن مخاطبین با یادآوری های بعدی یا ایجاد گزارش استفاده کنند. فقط با یک آدرس ایمیل می‌توانید در مورد بالقوه و اطلاعات شرکت (از جمله داده‌های بودجه) تحقیق کنید.

همچنین می‌توانید از ChatSpot بخواهید محتوای فعال‌سازی فروش مانند ایمیل‌ها، وبلاگ‌ها یا تصاویر تولید کند.

Regie.ai

منبع تصویر

  • قیمت: طرح‌های رایگان در دسترس هستند. برنامه های پولی از 89 دلار در ماه شروع می شود.
  • بهترین برای: کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط، افراد و استارت‌آپ‌ها.
  • آنچه ما دوست داریم: Regie.ai یک افزونه رایگان Google Chrome برای نوشتن ایمیل‌های فروش که با Gmail، Outlook، HubSpot، LinkedIn، SalesLoft و موارد دیگر کار می‌کند.

به عنوان یک تازه وارد، Regie.ai ابزاری ساخته است که با عملکرد غول‌ها رقابت می‌کند. مانند Salesforce و Microsoft. شرکت‌هایی که قبلاً از CRM قدیمی استفاده می‌کنند باید تصمیم بگیرند که آیا ارزش یکپارچه کردن ابزار شخص ثالث در مقابل ابزار هوش مصنوعی در نرم‌افزار قدیمی خود را دارد یا خیر.

یکی از ویژگی‌های عالی Regie.ai ابزار اطلاعاتی احتمالی آن است که داده‌های مربوط به مشتری بالقوه شما را از صفحات وب، لینکدین و توییتر به دست می‌آورد. می‌توانید انتخاب کنید که کدام نقاط داده را می‌خواهید دستیار هنگام نوشتن پیام شما در نظر بگیرد. Regie.ai همچنین ابزارهای همکاری تیمی مانند فضاهای کاری، الگوهای کمپین و اظهار نظر اسناد را ارائه می دهد.

Salesforce Einstein GPT

generative AI in sales, Salesforce Einstein GPT

منبع تصویر

  • قیمت: در بسته‌های Sales Cloud از 25 تا 300 دلار در ماه برای هر کاربر گنجانده شده است.
  • بهترین برای: کاربران Salesforce، شرکت‌های بزرگ تا سازمانی، فعال‌سازی فروش.
  • آنچه دوست داریم: ویژگی‌های گزارش و تجزیه و تحلیل ارائه شده به Slack (متعلق به Salesforce) با اطلاعاتی مانند خلاصه‌های کوتاه فرصت‌های فروش.

در حالی که ویژگی‌های Sales Cloud Einstein آن به سال 2016 بازمی‌گردد، Salesforce اخیراً ابزار GPT انیشتین برای افزودن قابلیت‌های تولیدی در تمام هاب‌های خود.

Einstein GPT ChatGPT OpenAI را با مدل‌های هوش مصنوعی و Data Cloud برای ابزاری قوی ترکیب می‌کند که بهره‌وری را افزایش می‌دهد. این ابزار می‌تواند به سرنخ‌ها امتیاز دهد و وظایف فروش را به‌طور خودکار ایجاد کند، مانند تحقیق در مورد مشتریان احتمالی، نوشتن ایمیل‌ها، و آماده‌سازی برای تعامل فروش بعدی. همچنین از تماس‌های فروش یادداشت‌برداری می‌کند، نکات برجسته را رونویسی می‌کند و موارد اقدام را به تکرارها اختصاص می‌دهد.

همچنین توجه به عملکردهای ابر بازاریابی انیشتین GPT، مانند تولید محتوای شخصی‌شده و پویا در کانال‌های بازاریابی، مهم است. Einstein GPT همچنین از داده‌های Tableau استفاده می‌کند تا از شما بگوید که چه زمانی ممکن است بر اساس استفاده یا عوامل دیگر زمان فروش و ارتقا به مشتریانتان فرا رسیده باشد.

فروش Microsoft Viva

منبع تصویر

  • قیمت: 40 دلار در ماه برای هر کاربر به اضافه اشتراک Microsoft 365 یا Office 365
  • بهترین برای: کاربران فوق العاده Outlook، شرکت های بزرگ تا سازمانی
  • چیزی که ما دوست داریم: از آنجایی که Viva Sales صندوق ورودی شما را با CRM شما پیوند می دهد، می توانید بدون خروج از صندوق ورودی خود، به روز رسانی کنید و یادداشت هایی را به CRM خود اضافه کنید. Viva Sales از 24 زبان در رابط خود و 16 زبان برای هوشمندی مکالمه پشتیبانی می کند.

مایکروسافت با راه‌اندازی فروش‌های Viva به بازی مولد هوش مصنوعی پیوسته است. در سال 2023. Viva Sales به کاربران Microsoft 365 این امکان را می دهد که با پیوند دادن CRM خود به صندوق ورودی خود و افزودن ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، صندوق ورودی خود را ارتقا دهند.

Viva Sales می‌تواند تماس‌های فروش را ضبط و رونویسی کند و ایمیل‌های شخصی‌سازی شده بنویسد. با این داده‌ها، از هوش مصنوعی برای اشتراک‌گذاری نکات برجسته تماس برای CRM، پیگیری احساسات تماس و توصیه مراحل اقدام استفاده می‌کند.

Beautiful.ai

generative AI in sales, Beautiful.ai

منبع تصویر

  • قیمت: 12 تا 40 دلار در ماه به ازای هر کاربر
  • بهترین برای: فعال سازی فروش
  • چیزی که ما دوست داریم: اگر نیاز به تغییر در عنصری مانند عکس یکی از اعضای تیم دارید، می‌توانید آن تغییر را همزمان در همه عرشه‌های اسلاید اعمال کنید. همچنین یک مولد هوش مصنوعی برای تصاویر وجود دارد تا مخاطبان شما را با تصاویری که چیزی جز سهام هستند شگفت زده کند.

اگر تا به حال وثیقه فروش را مدیریت کرده اید، این ابزار برای شما مناسب است تا متوجه شوید که تیم فروش شما از یک اسلاید 5 سال پیش در زمینه خود استفاده می کند.

با Beautiful.ai، روزهای بیدار ماندن تا نیمه‌شب به پایان رسیده است. یا به روز رسانی اسلایدها برای نسخه نمایشی فروش خود. DesignerBot آن می تواند اسلایدهایی را برای تیم فروش شما تنها با چند اعلان ایجاد کند.

چگونه کار می‌کند: به Beautiful.ai می‌گویید که چه نوع ارائه‌ای را می‌خواهید و هر داده‌ای را که می‌خواهید تجسم کنید. الگوهای اسلاید هوشمند اولین پیش نویس را مطابق با دستورالعمل های برند شما ایجاد می کند.

اگر چیزی کار نمی‌کند، می‌توانید تک تک عناصر را تغییر دهید یا از beautiful.ai بخواهید تا آهنگ را تغییر دهد.

Beautiful.ai در حال حاضر با Slack، PowerPoint، Dropbox، و Monday.com ادغام می شود.

آینده هوش مصنوعی مولد در فروش

اگر چیزی وجود دارد که رهبران فروش بتوانند روی آن توافق کنند، این است که هوش مصنوعی مولد تغییرات عمده‌ای را در شیوه‌های فروش در چند سال آینده ایجاد می‌کند. متخصصان فروش به صرف زمان کمتر برای سرپرست و زمان بیشتری برای فروش و وارد کردن اعلان‌های هوش مصنوعی روی خواهند آورد.

از آنجایی که هوش مصنوعی مولد پتانسیل افزایش حجم محتوای فروش را باز می‌کند، شرکت‌ها باید مطمئن شوند که کیفیت محتوای آنها قوی است و ارزش پیشنهادی آنها قانع‌کننده است.

در حالی که امکانات هوش مصنوعی مولد در فروش هیجان‌انگیز و متحول کننده است، اساس اعتماد و ایجاد رابطه راه به جایی نمی‌برد.

New call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا