کسب و کار

نحوه پایان دادن به ایمیل: 32 خط بسته شدن ایمیل برای هر موقعیتی

نحوه پایان دادن به ایمیل: 32 خط بسته شدن ایمیل برای هر موقعیتی

محل کار حول محور ایمیل می چرخد ​​و دانستن نحوه پایان دادن به ایمیل به صورت حرفه ای برای هر نقشی ضروری است. قرار دادن فکر در خط بسته شدن ایمیل شما می تواند بین دریافت پاسخ سریع یا ماندن در خواندن تفاوت ایجاد کند.

how to end an email on a typewriter

چه در جستجوی شغل باشید یا ایمیل بالقوه، در اینجا نمونه هایی از خطوط قدرتمند بسته شدن ایمیل برای هر موقعیت حرفه ای هستند.

Download Now: 25 Sales Email Templates  [Free Access]

فهرست مطالب

How to End an Email: 32 Email Closing Lines For Any Situation

چگونه پایان ایمیل مناسب را انتخاب کنیم

بیایید به بررسی استانداردهای امضای ایمیلی که می‌توانید قبل از امضای خود استفاده کنید، بپردازیم. علامتی که انتخاب می کنید به سناریو و اینکه مکالمه معمولی یا رسمی است بستگی دارد. در اینجا لیستی از گزینه های امضای ایمیل آمده است:

  • متشکرم!
  • بهترین
  • متشکرم
  • با احترام
  • روز خوبی داشته باشید!
  • به زودی صحبت کنید
  • به من اطلاع دهید!
  • پیشاپیش از شما متشکرم

اکنون که خروج از سیستم خود را به پایان رسانده اید، در اینجا چندین بیانیه و سؤال وجود دارد که می توانید از آنها برای پایان دادن به ایمیل های خود برای طیف وسیعی از سناریوهای حرفه ای استفاده کنید.

How to Choose the Right Email Ending. Consider the scenario. Think about your recipient. Choose your tone (formal or informal). Consider your request. Give your message a re-read.

هنگام درخواست شغل

how to end an email when applying for a job. I’ve attached my resume and cover letter for your review. Please let me know if there’s anything else I can share at this time. Thanks!

اگر می‌خواهید درخواست جلسه فروش خود را بپذیرید، باید ایمیل خود را با یک تماس قوی برای اقدام پایان دهید. بستن ایمیل خود با یک سوال به طور موثر شانس پاسخ گیرنده را افزایش می دهد.

1. از اینکه من را برای این موقعیت در نظر گرفتید متشکرم. مشتاقانه منتظر شنیدن شما در مورد مراحل بعدی هستم.

2. من رزومه و پوشش نامه خود را برای بررسی شما پیوست کرده ام. لطفاً اگر چیز دیگری وجود دارد که بتوانم در این زمان به اشتراک بگذارم، به من اطلاع دهید. با تشکر!

3. من نمونه کارها را پیوست کردم. آیا می دانید چه زمانی به دنبال پر کردن این موقعیت هستید؟

پس از صفحه نمایش تلفن یا مصاحبه

how to end an email after a phone screen. I enjoyed speaking with you. As discussed, I’m available for the next interview on the following dates.

وقتی مراحل درخواست را پشت سر گذاشتید و مصاحبه ای را انجام دادید، کار شما تمام نشده است. مرحله بعدی ارسال ایمیل پیگیری است. بعد از صفحه گوشی یا مصاحبه در اینجا چند نمونه از خطوط بسته شدن ایمیل وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

4. من نمونه کارها را در بحث خود ضمیمه کرده ام. لطفاً اگر چیز دیگری نیاز دارید به من اطلاع دهید.

5. ممنون بخاطر وقتی که گذاشتید. من مشتاقانه منتظر شنیدن مجدد در مورد مراحل بعدی هستم!

6. از صحبت با شما لذت بردم همانطور که بحث شد، من برای مصاحبه بعدی در تاریخ های زیر در دسترس هستم.

هنگام درخواست جلسه

how to end an email when requesting a meeting. Are you ready to discuss pricing, or would you like me to hop on the phone with your legal team?

اگر می‌خواهید درخواست جلسه فروش خود را بپذیرید، باید ایمیل خود را با یک تماس برای اقدام قوی پایان دهید. بستن ایمیل با یک سوال یک راه موثر برای افزایش شانس پاسخگویی گیرنده است.

7. “آیا برای بحث در مورد قیمت آماده هستید، یا می خواهید با تیم حقوقی شما تماس تلفنی داشته باشم؟”

8. مشتاقانه منتظر راهنمایی شما از طریق ابزار POS ما هستیم. چهارشنبه ساعت 3 بعد از ظهر آماده هستید؟ یا پنجشنبه ظهر؟»

بعد از جلسه

how to end an email after a meeting. Please let me know by [date] if you are ready to [next step].

به‌محض پایان جلسه، یک ایمیل تکمیلی با خلاصه‌ای از مواردی که در آن بحث شد و مرحله بعدی واضح ارسال کنید. این تضمین می‌کند که مکالمه در ذهن گیرنده تازه می‌ماند و راهی آسان برای پاسخ دادن به آن‌ها می‌دهد.

9. “لطفاً اگر برای [مرحله بعدی] آماده هستید تا [تاریخ] به من اطلاع دهید.”

10. برای تأیید [مرحله بعدی]

تا [date] به من ایمیل بزنید

11. «من برای شما یک دعوتنامه/یادآوری تقویم درباره نهایی کردن آن کاغذ در [تاریخ] ارسال خواهم کرد. صدا خوب است؟»

هنگام پذیرش شغل

how to end an email when accepting a job. Thank you for the opportunity! I am available to start on [start date].

شاید یکی از هیجان‌انگیزترین سناریوها، چند روش مختلف برای پایان دادن به ایمیل در هنگام پذیرش شغل وجود دارد.

12. من در مورد این فرصت هیجان زده هستم و مشتاقانه منتظر بحث در مورد مراحل بعدی هستم.

13. من مشتاقانه منتظر پیوستن به تیم هستم! آیا چیز دیگری وجود دارد که باید قبل از تاریخ شروع خود تکمیل کنم؟

14. برای این فرصت از شما متشکرم! من برای شروع در [تاریخ شروع] در دسترس هستم.

هنگام درخواست ارجاع

how to end an email when asking for a referral. Please let me know if there’s any additional information I can provide to help you with your referral. Thank you!

اگر قبلاً فرآیند جستجوی کار را تجربه کرده‌اید، می‌دانید که ارجاع‌ها می‌توانند به شما کمک کنند در میان دریایی از متقاضیان متمایز شوید. ارجاع مشتری همچنین می تواند به تقویت مدارک اجتماعی شما در هنگام اشتراک گذاری آنلاین کمک کند. در اینجا چند نمونه از نحوه پایان دادن به ایمیل خود هنگام درخواست ارجاع آورده شده است.

15. پیشاپیش از معرفی شما متشکرم! قدردان وقت شما هستم.

16. لطفاً اگر اطلاعات بیشتری وجود دارد که می توانم برای کمک به شما در مورد ارجاعتان ارائه کنم، به من اطلاع دهید. متشکرم!

17. من از کمک شما قدردانی می کنم و دوست دارم این لطف را جبران کنم. به من اطلاع دهید!

18. به‌عنوان تشکر از ارجاع‌تان، مایلیم در خدمات بعدی‌تان تخفیفی به شما ارائه دهیم.

بعد از ملاقات با کسی

how to end an email after meeting someone. I saw your tweet about skiing last weekend. Do you have any tips for a beginner?

ملاقات با افراد در صنعت شما برای ایجاد یک شبکه قوی ضروری است. شما ممکن است به طور ارگانیک با افراد در جوامع آنلاین ارتباط برقرار کنید یا حتی با متخصصان دیگر در یک رویداد شبکه ملاقات کنید.

در هر صورت، پس از برقراری ارتباط با فردی، مهم است که این رابطه را با مراجعه های گاه به گاه حفظ کنید. در اینجا چند خط بسته شدن ایمیل برای استفاده پس از ارسال ایمیل اعلام حضور پس از ملاقات با شخصی وجود دارد.

19. تبریک می گویم که برای سخنرانی در INBOUN انتخاب شده اید! روند درخواست چگونه بود؟»

20. «توئیت شما را در مورد پیاده‌روی در مسیر آپالاچی دیدم – این تاثیرگذار است. چه مدت است که به کوله‌پشتی مشغول هستید؟»

21. «آخر هفته گذشته توییت شما را در مورد اسکی دیدم. آیا راهنمایی برای یک مبتدی دارید؟»

هنگام گرم شدن تا سرب

how to end an email when warming up a lead. Food for thought: Half of [insert type of business] don't comply with new regulations.

هنگامی که می‌خواهید ارزش محصول خود را به مشتری آموزش دهید، با سؤالات و اظهارات تأمل برانگیز پایان دهید. سعی کنید بگویید: «آیا [واقعیت شگفت‌انگیز درباره محصول] را می‌دانستید؟» در اینجا چند ایده وجود دارد:

22. “آیا می دانستید که بسیاری از وکلا عمداً بندهای نامعتبر را در قراردادهای تجاری درج می کنند؟”

23. “آیا می دانستید که اکثر مدیران ارشد هرگز تحت آموزش رهبری قرار نگرفته اند؟”

24. «آیا می‌دانستید که اکثر رقبای شما از قبل راه‌حلی شبیه به این دارند؟»

25. “غذای فکری: نیمی از [نوع کسب و کار را وارد کنید] با مقررات جدید مطابقت ندارند.”

26. “بر اساس این گزارش Deloitte، خریداران گوشی های هوشمند 14 درصد بیشتر از خریداران گوشی های هوشمند غیرهوشمند برای تبدیل در فروشگاه احتمال دارند.”

27. “به هر حال، برنامه هنری که آنها با کمک ما طراحی کردند در نهایت برنده دو جایزه ملی شد.”

28. “دو سال بعد، آن شرکت به مبلغ 30 میلیون دلار خریداری شد.”

هنگام پیگیری با مشتری

how to end an email when warming up a lead. How did you maintain hiring quality as you scaled? Did you ever try an employee referral program or social recruiting strategy?

یک سوال خوب انتخاب شده می‌تواند تبادل یک طرفه را به یک گفتگو تبدیل کند – و صحبت کردن با مشتری احتمالی شما همیشه بهتر از صحبت کردن با آنها است.

برای شروع یک مبادله اولیه یا تعامل با مشتری بالقوه ای که ساکت شده است، پیشنهادی را تمدید کنید که نمی توانند رد کنند. شما به طور همزمان ارزش اضافه می کنید و آنها را تشویق می کنید تا پاسخ دهند. در اینجا چند خط پایانی وجود دارد که می توانید از آنها برای پایان دادن به ایمیل هنگام صحبت با مشتری استفاده کنید.

29. من یک چک لیست عالی در مورد [درج موضوع] دارم. می‌خواهید آن را از طریق شما ارسال کنم؟»

30. “آیا کتاب الکترونیکی که دانلود کردید طرز فکر شما را در مورد [درج موضوع] تغییر داد؟”

31. “آیا در حال حاضر اولویت برای بهبود [درج هدف کسب و کار] است؟”

32. «چگونه کیفیت استخدام را حفظ کردید؟ آیا تا به حال یک برنامه ارجاع کارمند یا استراتژی استخدام اجتماعی را امتحان کرده اید؟»

دانستن نحوه پایان دادن به ایمیل به صورت حرفه ای تضمین می کند که برای هر موقعیتی که در طول حرفه خود پیش می آید آماده هستید. این خطوط بسته شدن ایمیل را در جیب پشتی خود نگه دارید و آنها را برای سناریوی خود سفارشی کنید.

New Call-to-Action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا