فال

طالع بینی هفتگی دلو 18 تا 24 فوریه 2024 موفقیت را با این سنگ قیمتی پیش بینی می کند.

طالع بینی هفتگی دلو 18 تا 24 فوریه 2024 موفقیت را با این سنگ قیمتی پیش بینی می کند.

دلو – (20 ژانویه تا 18 فوریه)

پیش بینی طالع بینی هفتگی می گوید، شما تمایل به تغییر دارید

عشق، شغل، امور مالی و سلامتی خود را برای این هفته درک کنید. موفقیت حرفه ای با عشق قوی پشتیبانی می شود. رفاه و سلامتی خوب نیز وجود دارد.

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن
Weekly Horoscope Aquarius, February 18-24, 2024: Understand your romance, career, finance, and health for this week.
فال هفتگی دلو، 18 تا 24 فوریه 2024: روابط عاشقانه، شغلی، مالی و سلامتی خود را برای این هفته درک کنید.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

در زندگی عاشقانه خود دیپلماتیک رفتار کنید تا از مشکلات جدی جلوگیری کنید. عملکرد شما برنده مدیریت خواهد بود. در این هفته تا زمانی که سلامتی خوب است، امور مالی را با دقت مدیریت کنید.

قفل دسترسی انحصاری به داستان انتخابات عمومی هند را فقط در برنامه HT باز کنید. اکنون دانلود کنید!

طالع بینی عشق دلو در این هفته

تلاش برای حفظ یک رابطه هماهنگ در رابطه عاشقانه موفقیت آمیز خواهد بود. ممکن است بین شما و معشوق سوء تفاهم پیش بیاید اما ارتباط آزاد مشکلات را حل می کند. اجازه ندهید مسائل جزئی از کنترل خارج شوند و باید هر چه سریعتر همه چیز را مرتب کنید. همیشه برای شریک زندگی ارزش قائل باشید و در زندگی عاشقانه فضای مناسب را برای عاشق فراهم کنید. افراد مجردی که معشوق پیدا می کنند نباید عجله در ازدواج داشته باشند و باید قبل از تصمیم گیری نهایی همه عوامل را تجزیه و تحلیل کنند

فال شغلی دلو در این هفته

شما می توانید کار را رها کنید و مشخصات خود را در یک پورتال شغلی شرکت‌های جدید برای برنامه‌ریزی مصاحبه‌های شغلی تماس می‌گیرند که ممکن است آن‌ها را نیز پاک کنید. ممکن است مشکلات جزئی در تیم در مورد جنبه های خاصی از پروژه وجود داشته باشد و شما باید برای حل آن ابتکار عمل کنید. برخی از متخصصان در میز مذاکره با مشتریان موفق خواهند شد که به شرکت در کسب درآمد خوب کمک می کند. برخی از تاجران خوش شانس خواهند بود که مسائل را با مقامات حل کنند و کارآفرینان می توانند به فکر راه اندازی سرمایه گذاری ها یا ایده های جدیدی باشند که در آینده به نتیجه می رسند.

طالع بینی پول دلو در این هفته

در هنگام خرج کردن مراقب باشید. پول اگر چه می‌بینید که پول در جریان است، اما ذخیره پول برای روز بارانی بسیار مهم است. برخی از دانش آموزان ممکن است از نظر مالی شرایط سختی داشته باشند زیرا والدین ممکن است پول جیب خود را سهمیه بندی کنند. معامله گران بازده خوبی از کسب و کارهای مرتبط با مد، تولید، بانکداری، داروسازی و حمل و نقل خواهند دید.

طالع بینی سلامت دلو در این هفته

شما از بهبودی از بیماری های قبلی خوشحال خواهید شد. با این حال، برخی از بومیان دلو شاهد عفونت های پوستی، مشکلات مربوط به گلو و تب ویروسی خواهند بود. این هفته برای عمل جراحی مناسب است و می توانید تاریخ آن را تعیین کنید. بومیان دلو مبتلا به فشار خون بالا یا دیابت باید مراقب رژیم غذایی خود باشند.

ویژگی های علامت دلو

  • قوی: بردبار، ایده آل، دوستانه، خیرخواه، مستقل، منطقی< /li>
  • ضعف: نافرمان، لیبرال، شورشی
  • نماد: حامل آب
  • عنصر: هوا
  • قسمت بدن: مچ پا و پاها
  • حاکم علامت: اورانوس
  • روز شانس: شنبه
  • رنگ شانس: آبی دریایی
  • شماره خوش شانس: 22
  • خوش شانس سنگ: یاقوت کبود آبی

نمودار سازگاری با علامت دلو

  • قرابت طبیعی: برج حمل، جوزا، میزان، قوس
  • سازگاری خوب: لئو , دلو
  • سازگاری منصفانه: سرطان، باکره، برج جدی، حوت
  • سازگاری کمتر: برج ثور، عقرب
آیا شما اهل کریکت هستید؟ روزانه در مسابقه کریکت HT شرکت کنید و شانس برنده شدن ساعت هوشمند آیفون 15 و قایق را داشته باشید. برای شرکت در هم اکنون اینجا را کلیک کنیدv> class=”astroSliderGroup” readability=”2.5819672131148″>

برای خواندن فال، علامت خورشید را انتخاب کنید

  • درباره نویسنده
    author-default-90x90

    دکتر. J. N. Pandey یک متخصص طالع بینی ودایی و Vastu، با بیش از 25 سال تجربه و مشتریان در سراسر جهان. او دارای مدرک دکترا و کارشناسی ارشد در طالع بینی ودایی از B.H. U. Varanasi است و در سال 1992 توسط U. G. C. هند به عنوان محقق ملی برای انجام تحقیقات در طالع بینی ودایی انتخاب شد. او به عنوان دستیار سردبیر سالنامه (ویشوا پانچانگام) که به صورت دوره ای توسط B.H.U منتشر می شد و همچنین به دانشجویان تحصیلات تکمیلی در همان دانشگاه تدریس می کرد. دکتر پاندی توصیه های نجومی در مورد شغل، امور مالی، سلامت، عاشقانه، ازدواج، تولد فرزند، تجارت و موارد دیگر ارائه می دهد. مشاهده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا