کسب و کار

فعالیت وب سایت: 21 ابزار و تاکتیک برای ردیابی کاربران

فعالیت وب سایت: 21 ابزار و تاکتیک برای ردیابی کاربران

وب سایت های تجارت الکترونیک می توانند از فعالیت ردیابی وب سایت بهره مند شوند. چرا؟ برای شناخت مشتریان خود، شرکت های آنلاین باید رویکردهای متفاوتی نسبت به فروشگاه های سنتی داشته باشند. بنابراین، آنها از نرم افزار برای نظارت بر نحوه استفاده افراد از ویژگی های سایت استفاده می کنند.

Website Activity: The Tools and Tactics to Track It

معیارهای مربوط به ترافیک وب‌سایت می‌تواند اطلاعات مفیدی مانند تعداد بازدیدکنندگان، محل آمدن آنها، مدت اقامت در سایت و درصد بازدیدکنندگان سایتی که در نهایت خرید کرده‌اند، ارائه دهد.

Google Analytics یک ابزار ضروری برای مشاهده رفتار کاربران در وب‌سایت‌ها است، اما بینشی در مورد انگیزه‌های پشت چنین رفتاری ارائه نمی‌دهد. اگر می خواهید درک عمیق تری داشته باشید، باید از آن در کنار سایر ابزارهای نظارت بر وب سایت استفاده کنید. گزینه های برتر را در زیر ببینید.

Learn more about why HubSpot's CRM platform has all the tools you need to grow  better.

چرا فعالیت وب سایت را پیگیری کنید؟

ردیابی و درک دقیق فعالیت وب سایت شما می تواند به تلاش های فروش متفکرانه تر و موثرتر کمک کند. این عمل دیدگاهی را در مورد نوع بازدیدکنندگانی که سایت شما برای آنها جذاب است ارائه می دهد.

با ردیابی نحوه ثبت سایت شما با مشتریان بالقوه، بینشی در مورد قصد خرید آنها و اینکه کدام جنبه از سایت شما موثرتر است به دست می آورید. برخی از نرم‌افزارهای ردیابی وب به شما امکان می‌دهند شرکت‌های خاصی را پیدا کنید که بازدیدکنندگان برای تقویت بهتر تلاش‌های شما در ارتباط با آنها کار می‌کنند.

در نهایت، ردیابی فعالیت وب سایت به شما این امکان را می دهد که بالقوه و سرنخ های خود را در سطح عمیق تری بشناسید. این فرآیند شخصیت‌های خریدار را شکل می‌دهد که به خوبی ساخته شده‌اند و بینش‌هایی را در مورد زمینه‌هایی برای بهبود و فرصت‌هایی که هنوز باید کشف کنید ارائه می‌دهد.

در عصری که یک وب‌سایت به‌خوبی نگهداری شده یکی از لوازم اصلی شرکت‌های موفق است، غفلت از ردیابی و درک ترافیک وب شما می‌تواند پتانسیل کسب‌وکار شما را کاهش دهد. به همین دلیل نرم افزار فعالیت وب سایت یک ضرورت است.

صحبت از ابزار برای ردیابی فعالیت وب سایت مورد نیاز است، اجازه دهید در ادامه برخی از گزینه های شما را بررسی کنیم.

1. HubSpot CRM

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1raA2sfGByLzGSoO-k2JFnvGOp2GzVugOSauSRxRPE-E/edit#gid=1088134152

منبع تصویر

پلتفرم CRM همه کاره HubSpot در داخل ساخته شده است تا از رشد آن در کسب و کار شما اطمینان حاصل کند. این برای مقیاس‌بندی کسب‌وکارها در هر اندازه، از SMB گرفته تا سازمانی ایده‌آل است و با انواع ابزارهای قدرتمند فروش، بازاریابی، خدمات، مدیریت محتوا و عملیات ارائه می‌شود.

با HubSpot، مجموعه‌ای قوی از ویژگی‌های ردیابی فعالیت وب‌سایت را دریافت خواهید کرد – که همه آنها به طور خودکار در هر صفحه وبی که میزبانی می‌کنید گنجانده می‌شوند. همچنین منابعی برای راه‌اندازی جامع ردیابی وب سایت، ردیابی بازدیدکنندگان وب سایت و %20report/analyze-your-site-traffic-with-the-traffic-analytics-tool” rel=”noopener”>.

این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد معیارهایی مانند ورودی‌ها، خروجی‌ها، طول بازدید، نرخ پرش، و کارآیی فراخوان‌ها برای اقدام خود را برای صفحات جداگانه بررسی کنید. این شامل نقاط تماس مهم مانند پست های وبلاگ، صفحات فرود، و پایگاه های دانش است.

CRM HubSpot می‌تواند منابع فعالیت وب‌سایت شما را شناسایی کند، بنابراین می‌توانید ببینید که تلاش‌های شما در تمام روش‌های تولید ترافیک و سرنخ، از جمله رسانه‌های اجتماعی، جستجوی پولی، و بازاریابی ایمیلی چقدر مؤثر است.

HubSpot همچنین به شما امکان می دهد نتیجه تجزیه و تحلیل وب خود را به عنوان گزارش ذخیره کنید یا داده ها را به یک فایل قابل دانلود صادر کنید.

قیمت: رایگان، 68 دلار در ماه برای طرح اولیه، 1600 دلار در ماه برای طرح حرفه ای، 4000 دلار در ماه برای طرح سازمانی.

نکته حرفه ای: از رایگان HubSpot استفاده کنید سرنخ های فروش و جستجوی نرم افزارe برای ردیابی بازدید وب سایت سرنخ های فروش شما در زمان واقعی. تعیین کنید کدام مشتریان بالقوه بیشتر درگیر هستند و اعلان‌های ایمیلی را برای تیم خود تنظیم کنید.

2. Clearbit

Website Activity Software, Clearbit

منبع تصویر

Clearbit یک ابزار هوشمند B2B است که دسترسی به مجموعه داده های قابل اعتماد را در میلیون ها شرکت فراهم می کند. با Clearbit، می‌توانید سیگنال‌های خرید را در سراسر وب ردیابی کنید، شناسایی کنید که چه زمانی حساب‌های هدف شما قصد خرید را نشان می‌دهند، و فوراً بر اساس این اطلاعات آماری عمل کنید.

می‌توانید از Clearbit برای شناسایی شرکت‌هایی که در وب‌سایت شما هستند و چه اقداماتی انجام می‌دهند، استفاده کنید، بنابراین می‌توانید در زمان مناسب آنها را به روشی مناسب درگیر کنید. این به شما این امکان را می دهد که هشدارهای سرنخ را به تیم های فروش و بازاریابی خود راه اندازی کنید و حساب های خود را با بالاترین ارزش اولویت بندی کنید.

ابزارهای گزارش Clearbit به شما این امکان را می‌دهند که فعالیت‌های وب دقیق را برای سرنخ‌های با هدف بالا به صورت رایگان پیگیری کنید. این بدان معناست که کسب و کار شما این قدرت را دارد که وب سایت شما را در زمان واقعی شخصی سازی کند و بهترین تجربه خرید را برای کاربران شما فراهم کند.

به‌علاوه، Clearbit با ارائه یکپارچه‌سازی با پلتفرم‌های داده‌های مشتری و سایر ابزارهای عرضه‌شده به بازار، دقیقاً با پشته فناوری موجود شما سازگار است.

قیمت: طرح رایگان موجود است، برای جزئیات قیمت‌گذاری طرح کسب و کار با Clearbit تماس بگیرید. /a>.

خبر هیجان انگیز: HubSpot برای خرید Clearbit قراردادی منعقد کرده است. درباره قرارداد بیشتر بیاموزید اینجا.

3. Hotjar

Hotjar is a website heatmap and behavior analytics software

منبع تصویر

Hotjar یک نرم افزار نقشه حرارتی وب سایت و تجزیه و تحلیل رفتار است. دقیقاً به شما می گوید و به شما نشان می دهد که مشتریان شما چگونه با وب سایت شما تعامل دارند.

Heatmaps قسمت‌هایی از وب‌سایت شما را نشان می‌دهد که بازدیدکنندگان روی آن کلیک می‌کنند، چگونه در سایت شما حرکت می‌کنند، و در کدام صفحات/محتوا پیمایش می‌کنند. ضبط‌های زنده به شما نشان می‌دهند که بازدیدکنندگان شما چگونه در وب‌سایت شما حرکت می‌کنند (از جمله حرکات ماوس، کلیک‌های خشمگین، چرخش‌ها و موارد دیگر).

ویژگی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد نظرسنجی ایجاد کنید، به اشتراک بگذارید، و جمع‌آوری کنید تا درک واضحی از آنچه بازدیدکنندگان در مورد وب‌سایت شما فکر می‌کنند، چگونه می‌توانید آن را بهبود ببخشید، یا آنچه که به خوبی کار می‌کند به دست آورید.

همچنین می‌توانید با جعبه پیشنهاد اختیاری که می‌توانید به وب‌سایت خود اضافه کنید، بازخورد بی‌درنگ دریافت کنید — به این ترتیب کاربران می‌توانند بازخورد خود را در حالی که در ذهنشان تازه است با شما به اشتراک بگذارند.

قیمت: ۹۹ دلار در ماه برای طرح کسب‌وکار، ۳۸۹ دلار در ماه برای طرح مقیاس.

4. Google Analytics

Google Analytics

منبع تصویر

Google Analytics یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ردیابی و تجزیه و تحلیل وب است که امروزه در دسترس است. این یک پلتفرم چند وجهی است – پلتفرمی که به شما امکان می‌دهد ترافیک و روند رفتار کاربر را در معیارهای مختلف نظارت و تجزیه و تحلیل کنید.

این قابلیت‌ها شامل اندازه‌گیری منابع ترافیک ورودی، تعاملات در هر بازدید، نرخ پرش، بازدید از صفحه، و میانگین مدت بازدید است.

استفاده از GA رایگان است، با این حال، طیف گسترده ای از توابع می تواند برای برخی از کاربران بسیار زیاد باشد. به همین دلیل است که Google یک آکادمی صدور گواهینامه که به آموزش کاربران در پلتفرم اختصاص دارد.

قیمت: رایگان (برای نسخه استاندارد).

5. Leadfeeder

منبع تصویر

نرم افزار ردیابی وب سایت Leadfeeder شامل مجموعه ای از ویژگی های تجزیه و تحلیل وب است که تصویری جامع از کسب و کارها و تصمیم گیرندگانی که با وب سایت شما درگیر هستند را در اختیار شما قرار می دهد. این برای پاسخگویی به نیازهای ردیابی وب شرکت های B2B طراحی شده است.

این نرم افزار شرکت های پشت ترافیک وب ناشناس شما را شناسایی می کند و به شما نشان می دهد که از کجا آمده اند و با کدام عناصر وب سایت شما تعامل دارند.

Leadfeeder دارای ویژگی است که به طور خودکار به نمایندگان فروش در صورت تعامل با جنبه های خاصی از سایت شما توسط مشتریان واجد شرایط اطلاع می دهد. همچنین به طور یکپارچه با چندین پلتفرم CRM از جمله HubSpot ادغام می شود.

قیمت: رایگان برای طرح لایت، 63 دلار در ماه برای طرح ممتاز

6. Hitsteps

6 website-tracking-activity-hitsteps-jpgمنبع تصویر

Hitsteps شامل زیرساختی برای ردیابی و تجزیه و تحلیل آمار وب علاوه بر تجزیه و تحلیل صفحه فردی است. این دارای یک رابط کاربری شیک و قابل دسترس با داشبورد به راحتی قابل پیمایش است که بیشتر معیارهای ردیابی فعالیت وب سایت خود را نشان می دهد.

این یک نقشه حرارتی ارائه می‌کند که نشان می‌دهد کدام عناصر از بازدیدکنندگان وب‌سایت شما بیشترین تعامل را دارند و همچنین منابعی را برای کمک به شناسایی شرکت‌هایی که بازدیدکنندگان شما برای آنها کار می‌کنند، نشان می‌دهد.

قیمت: رایگان، 4.99 دلار در ماه برای طرح اولیه، 9.99 دلار در ماه برای طرح پایه، 21.99 دلار در ماه برای طرح حرفه ای، 49.99 دلار در ماه برای طرح نهایی.

7. ZoomInfo

ZoomInfo

منبع تصویر

ZoomInfo’s WebSights وب سایت و بازدیدکنندگان صفحه فرود ناشناس شما را در اختیار تیم های رو به مشتری شما قرار می دهد تا بتوانند دسترسی و پیگیری خود را هدف قرار دهند — و در نتیجه، بازگشت سرمایه را افزایش دهند.

وقتی بازدیدکنندگان شما آشکار شدند، می‌توانید آن داده‌ها را به جستجوی پیشرفته ZoomInfo (یا Google Analytics) صادر کنید، جایی که می‌توانید آن بازدیدکنندگان را بر اساس میزان واجد شرایط بودنشان رتبه‌بندی کنید. سپس، آن سوابق را به CRM خود صادر کنید تا همه داده‌های تماس به‌طور مرکزی ذخیره شده و به‌روز شوند.

همچنین می‌توانید جنبه‌های فرآیند ردیابی وب‌سایت را با ZoomInfo خودکار کنید. به عنوان مثال، اگر شخصی صفحه محصول شما را مشاهده کند، می توانید ابزار را به طور خودکار در یکی از ابزارهای تجاری دیگر خود (مانند CRM یا نرم افزار بازاریابی).

قیمت: آزمایشی رایگان؛ برای دریافت قیمت با ZoomInfo تماس بگیرید.

8. Bombora

8 website-tracking-activity-bombora-jpg

منبع تصویر

Bombora یک داده هدف برای نرم افزار بازاریابی و فروش B2B است. به تیم‌های فروش B2B می‌گوید چه زمانی مشتریانشان آماده خرید هستند.

بینش بازدیدکنندگان Bombora ویژگی های جمعیت شناختی و فرموگرافی بازدیدکنندگان وب سایت شما را نشان می دهد. این داده ها از طریق داشبورد Bombora شما و همچنین از طریق Google Analytics در دسترس هستند. برای شروع ردیابی فعالیت بازدیدکنندگان، کافی است یک تگ Visitor Insights به وب سایت خود اضافه کنید.

توجه: در حال حاضر، برای استفاده از Visitor Insights باید با نماینده Bombora صحبت کنید. این ویژگی در دسترس مشتریان است فقط با دعوت.< /p>

قیمت: طرح‌ها سالانه از ۲۵۰۰۰ دلار شروع می‌شوند. برای دریافت قیمت با Bombora تماس بگیرید.

9. Kissmetrics

9 website-tracking-activity-kissmetrics-jpg

منبع تصویر

Kissmetrics یک پلت فرم اتوماسیون تعامل با مشتری برای SaaS و مشاغل تجارت الکترونیک است که آنچه را که در وب سایت و برنامه های شما اتفاق می افتد نشان می دهد.

ویژگی‌های قدرتمند زیادی وجود دارد که Kissmetrics در رابطه با تعامل با مشتری ارائه می‌دهد، اما از نظر فعالیت وب‌سایت به طور خاص، این نرم‌افزار شامل گزارش‌های دقیق فعالیت مشتری است.

در گزارش‌های فعالیت محصول SaaS جزئیاتی در مورد ویژگی‌هایی که مشتریان در سراسر برنامه‌های شما بیشتر استفاده می‌کنند، بیشترین بازدیدکنندگان، صفحات وب پربازدید، و ثبت‌نام‌ها (سازمان‌دهی شده بر اساس طرح، دستگاه، کمپین‌ها و موارد دیگر) وجود دارد.< /p>

قیمت: ۲۹۹ دلار در ماه برای طرح نقره‌ای، ۴۹۹ دلار در ماه برای طرح طلا، پیشنهاد قیمت برای طرح سفارشی.

10. تخم مرغ دیوانه

10 website-tracking-activity-crazy-egg (1)-jpg

منبع تصویر

Crazy Egg یک پلت فرم بهینه سازی وب، نقشه حرارتی و تست A/B است که به شما نشان می دهد بازدیدکنندگان وب سایت شما در وب سایت شما چه می کنند.

Crazy Egg دارای انواع ابزارهای تجزیه و تحلیل فعالیت وب سایت در ویژگی Lead Generation است. این شامل 22 فیلتر داده و اطلاعات جمع‌آوری‌شده از نقشه‌های حرارتی، نقشه‌های اسکرول، گزارش‌های جمعیتی، ترافیک ارجاعی و غیره است.

Crazy Egg همچنین جلسات وب‌سایت را ضبط می‌کند تا بتوانید تعاملات بازدیدکنندگان در زمان واقعی، مکان و نحوه حرکت آنها در وب‌سایت شما و هر نقطه‌ای که در آن در سفر خریدار متوقف می‌شود را تجزیه و تحلیل کنید. این به شما کمک می کند تعیین کنید چه چیزی مانع از تبدیل بازدیدکنندگان خاص می شود.

قیمت: ۲۴ دلار در ماه برای یک طرح اولیه، ۴۹ دلار در ماه برای یک طرح استاندارد، ۹۹ دلار در ماه برای یک طرح مثبت، ۲۴۹ دلار در ماه برای یک طرح حرفه‌ای.

11. Mixpanel

Mixpanel is a user behavior tracking platform

منبع تصویر

Mixpanel یک بستر ردیابی رفتار کاربر با همه زنگ ها و سوت ها است. با Mixpanel ، می توانید مشتریان را بهتر درک کنید. این ابزارهایی را فراهم می کند که به شما در تجسم سریع داده های مهم و تعیین چگونگی راه اندازی ویژگی های جدید موفقیت آمیز کمک می کند.

علاوه بر این ، با استفاده از عملکرد پروفایل های کاربر آنها ، می توانید اطلاعات عمیق را در مورد کاربران بدست آورید ، مانند این کاربران و مناطقی از محصول شما که در آن ممکن است مشکلات را تجربه کنند.

قیمت : رایگان ؛ برنامه های پرداخت شده از 89 دلار در هر ماه شروع می شود.

12. clicky

website tracking tools, Clicky

منبع تصویر

Clicky یک بستر تحلیلی آنلاین در زمان واقعی است که به حریم خصوصی کاربران شما احترام می گذارد و مطابق با مقررات عمومی محافظت از داده ها (GDPR) است. Clicky تجزیه و تحلیل کمی را ارائه می دهد و شامل موارد اضافی مانند نظارت بر زمان و خطاهای گرما است.

قیمت : برنامه های پرداخت شده از 9.99 دلار در هر ماه شروع می شوند و برای سایت هایی با بیش از یک میلیون بازدید کننده روزانه تا 999.99 دلار در هر ماه مقیاس می شوند. برنامه رایگان به سایتهایی با کمتر از 3000 صفحه نمایش روزانه محدود می شود.

13. پزشکی قانونی

Lead Forensics

منبع تصویر

سیستم پزشکی قانونی سرب یک سیستم ردیابی بازدید کننده زنده است. با استفاده از پزشکی قانونی سرب ، می توانید در مورد محتوایی که با مخاطبان خود طنین انداز است ، بینش کسب کنید. همچنین می توانید اطلاعات مربوط به پیشبرد سایت خود را (مانند نام تجاری ، شماره تلفن و رسانه های اجتماعی) جمع آوری کنید.

علاوه بر این ، اگر شرکتی در خط لوله شما به وب سایت شما دسترسی پیدا کند ، پزشکی قانونی ممکن است فوراً به شما هشدار دهد.

قیمت : قیمت گذاری در صورت درخواست در دسترس است.

14. فروش

Salespanel; website tracking activity

منبع تصویر

وقتی نوبت به یافتن منجر جدید و نگه داشتن زبانه ها بر روی مواردی که در حال حاضر دارید ، هیچ چیز ضرب و شتم هوش بازدید کننده و قابلیت های بازاریابی با محوریت داده ها را نشان نمی دهد.

نرم افزار آنها به اندازه کافی انعطاف پذیر است که برای اهداف متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. این شامل ردیابی سرب در زمان واقعی ، ایجاد سرب از بازدید کنندگان وب سایت ، امتیاز دهی سرب بر اساس عوامل مختلف و موارد دیگر است.

قیمت : برنامه های پرداخت شده با 149 دلار در ماه برای ردیابی حداکثر 5000 بازدید کننده ماهانه شروع می شوند.

15. fullstory

FullStory; website activity tracking

منبع تصویر

وقتی صحبت از ردیابی اقدامات بازدید کنندگان سایت می شود ، FullStory یک انتخاب برتر برای تیم های خدمات مشتری و توسعه است.

این برنامه به طور خودکار نقاط درد مشتری را در داخل برنامه یا محصول شما مشخص می کند. شما می توانید در مناطقی که باعث افزایش خریداران می شود ، صفر کنید.

قیمت : برای جزئیات قیمت گذاری پرداخت شده با FullStory تماس بگیرید.

16. act-on

Act-On

منبع تصویر

به عنوان یک بستر قدرتمند اتوماسیون بازاریابی ، ACT-ON دارای ویژگی های بی شماری برای ارائه است. در این زمینه ، کارکردهای بازاریابی مبتنی بر حساب آن (ABM) با ردیابی ترافیک وب سایت از مشتریان مهم هدف ، به چشم انداز فروشندگان کمک می کند.

علاوه بر این ، با استفاده از Roll-Up فعالیت ، نمایندگان می توانند تصویر بزرگی از نحوه ارتباط یک حساب با وب سایت ، تلاش های بازاریابی و تلاش های فروش را مشاهده کنند.

قیمت : برنامه ها از 900 دلار در هر ماه شروع می شوند.

17. redy

Leady

منبع تصویر

لیدی با مشاهده دقیق میهمانان فردی و شرکتی ، خود را در بازار شناسایی بازدید کنندگان متمایز می کند. وقتی صحبت از تولید سرب B2B و رفتار محصول درون برنامه می شود ، آنها همچنین یکی از معدود فناوری های نظارت بر بازدید کننده آنلاین هستند که می توانند به شما کمک کنند.

از این طریق ، می توانید از لحظه ای که برای اولین بار از سایت شما بازدید می کنند تا زمانی که آنها به طور منظم و فراتر از آن کار کنند.

قیمت : برنامه ها از 39 دلار در هر ماه شروع می شوند.

18. Adobe Analytics

website tracking tools, adobe analytics

منبع تصویر

Adobe Analytics به شما امکان می دهد داده ها را از هر نقطه دیجیتالی در سفر مشتری – از اولین تعامل آنها در سایت خود از طریق خرید ، تجزیه و تحلیل کنید. با تجزیه و تحلیل و گزارش عمیق ، می توانید به راحتی راه هایی برای بهبود تجربیات مشتری خود را مشاهده کنید.

به علاوه ، AI AI ADOBE و Learning Machine فرصت های پنهان را به خط مقدم می رساند ، بنابراین شما چیزی را از دست نخواهید داد.

قیمت : قیمت گذاری در صورت درخواست.

19. woopra

Woopra; website activity tracking

منبع تصویر

Woopra یکی از جامع ترین راه حل های نظارت بر تجزیه و تحلیل و نظارت بر بازدید کننده است زیرا شامل قابلیت های تقویت تجربیات شما در سیستم عامل های وب ، موبایل و محصول است.

پروفایل های مردم آنها به شما امکان می دهد نگاهی عمیق تر به کاربران واقعی و بازدید کنندگان وب سایت داشته باشید و به شما امکان می دهد تا آنها را در سطح عمیق تر و کیفی تر بشناسید.

قیمت : رایگان ؛ برنامه های پرداخت شده از 999 دلار در هر ماه شروع می شود.

20. مشابه

SimilarWeb

منبع تصویر

بر خلاف سایر ابزارهایی که تاکنون مورد بحث قرار گرفته ایم ، WATHING WATHERS WATESITION WAIGLY WAIGHT را از منظر رقابت شما ردیابی می کند. مشتریان و بازدیدهای سایت با وب سایت های رقیب با استفاده از سرویس تحقیقاتی WAWB مقایسه شده و در تضاد هستند.

علاوه بر این ، شما ممکن است یاد بگیرید که چه نوع مواد و وب سایت های بازدید کنندگان شما (و بازدید کنندگان رقبای شما) جالب ترین را در وب پیدا می کنند.

قیمت : رایگان ؛ برای جزئیات قیمت گذاری پرداخت شده با SOALEWEB تماس بگیرید.

21. usertesting

UserTesting.com is a tracking tool platform that can collect user feedback on any digital product

منبع تصویر

usertesting یک پلت فرم ابزار ردیابی است که می تواند بازخورد کاربر را در مورد هر محصول دیجیتالی ، از وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه گرفته تا نمونه های اولیه و حتی تجربیات حضوری جمع آوری کند.

با استفاده از ضبط های تجربیات واقعی کاربران وب سایت ، ممکن است در مورد آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید ، مشکلات را شناسایی کرده و سپس از طریق usertesting به همه آنها بپردازید. شما می توانید مناطق مشکل را بر اساس بازخورد کاربران واقعی شناسایی کنید. نسخه ی نمایشی بدون خطر در دسترس است.

قیمت : برای جزئیات قیمت گذاری با UserTesting تماس بگیرید.

شروع به ردیابی فعالیت وب سایت خود کنید

بدون ردیابی فعالیت وب سایت ، شما از بینش مورد نیاز برای پیشرفت های معنی دار در سایت خود ، از چشم اندازهای تعامل با شما به صورت دیجیتالی استفاده می کنید و از حضور آنلاین خود بیشترین استفاده را می کنید.

با ثروت نرم افزار عالی فعالیت وب سایت به صورت رایگان یا با قیمت مناسب ، هیچ بهانه ای برای نداشتن آن وجود ندارد. امروز ردیابی (و یادگیری) را شروع کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در ماه مه ۲۰۲۰ منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

crm software free

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا