کسب و کار

فروش افزایشی: یک KPI حیاتی برای هدایت تلاش های بازاریابی شما

فروش افزایشی: یک KPI حیاتی برای هدایت تلاش های بازاریابی شما

بازاریابی، به عنوان یک مفهوم، به طور کامل به پشتیبانی، ترویج و تسهیل جنبه دیگری از عملیات تجاری یک شرکت – فروش – اختصاص دارد. این خیلی واضح است.

Incremental Sales calculated by rep

هدف هر تلاش بازاریابی، افزایش تقاضا و ایجاد درآمد است. اما چگونه می‌توانید تشخیص دهید که آیا این تلاش‌ها واقعاً این کار را در یک ظرفیت معنادار انجام دادند؟ فروش افزایشی KPI است که به این سوال پاسخ می دهد.

Download the Sales Metrics & KPI Calculator

در اینجا، یک نمای کلی در سطح بالا از میزان فروش افزایشی، نحوه محاسبه میزان فروش شما، نمونه‌ای از شکل ظاهری آنها و تصویری از اینکه چرا اندازه‌گیری مداوم آنها مهم است، خواهیم داشت.

دو مفهوم مهمی که باید هنگام نزدیک شدن به فروش افزایشی خود در نظر بگیرید، «فروش پایه» و «کمپین‌ها» هستند. اولین نشان دهنده ارقام فروش است که می‌توانید انتظار داشته باشید بدون تلاش‌های بازاریابی که می‌خواهید ردیابی کنید.

در این زمینه، کمپین‌ها ارتباطات بازاریابی هستند که از طریق کانال‌های خاص برای دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده می‌کنید. این کانال ها می توانند شامل بازاریابی وابسته، تبلیغات رسانه های اجتماعی، تبلیغات PPC یا < یک href="https://blog.hubspot.com/marketing/how-to-work-with-influencers" target="_blank" rel="noopener">بازاریابی تأثیرگذار.

تعیین فروش پایه شما یک فرآیند پیچیده است. ممکن است نیاز به تحقیقات گسترده و تجزیه و تحلیل داده ها باشد تا مشخص شود که دقیقاً چه مقدار از یک محصول یا خدمات را می توانید بدون پشتیبانی بازاریابی بفروشید. اما هنگامی که به این عدد رسیدید، یافتن فروش افزایشی شما نسبتاً ساده است. این رقم فقط تفاوت بین کل و فروش پایه شما است.

چگونه متوجه می شوید که یک کمپین بازاریابی خاص موثر بوده است؟ چگونه می توانید تشخیص دهید که یک شرکت وابسته بازاریابی سزاوار فرصت دیگری است؟ چگونه می توانید تعیین کنید که آیا زمان آن رسیده است که تمرکز خود را به یک کانال بازاریابی جدید تغییر دهید؟

Incremental Sales Formula

فروش افزایشی صریح ترین نشان دهنده میزان پیشرفت سرمایه گذاری های بازاریابی شما است. بیایید یک مثال را در ادامه بررسی کنیم تا ببینیم این فرمول چگونه عملی می شود.

مثال فروش افزایشی

بیایید کسب‌وکاری را تصور کنیم که سس‌های تند خاص و ویژه به نام Boss Sauce توسط Big Haas the Sauce Boss, Inc می‌فروشد. فروش این برند اخیراً ضعیف بوده است و مدیر عامل شرکت، Big Haas، خواستار پاسخ، اقدام و نتایج از بخش فروش و بازاریابی خود است.

پس از بررسی دقیق، افراد خوب Boss Sauce by Big Haas the Sauce Boss, Inc. تصمیم می گیرند که یک کمپین تبلیغاتی را در رسانه های اجتماعی راه اندازی کنند و مصرف کنندگان را تشویق کنند تا ویدیوهای ویروسی از خودشان بسازند که با آنها می نشینند. پاها روی هم می‌خورند، عروسک‌هایی از سس تند می‌خورند و آب یخ را روی سرشان می‌ریزند تا خنک شوند – کمپینی که به آن «سس رئیس توسط Big Haas the Sauce Boss Criss-Cross-Applesauce Frost گفته می‌شود. پرتاب.”

قبل از اجرای کمپین، Boss Sauce توسط Big Haas the Sauce Boss, Inc. به داده‌های فروش تاریخی و روندهای فصلی خود از بخش‌های مشابهی که اینطور نبودند اشاره می‌کند. توسط کمپین های تبلیغاتی پشتیبانی می شود تا تصویری از فروش پایه آن به دست آید. سپس، پس از اتمام کمپین، Boss Sauce by Big Haas the Sauce Boss, Inc. فروش واقعی ایجاد شده در طول مدت کمپین را با آن رقم مقایسه می کند.

بنابراین اگر شرکت در طول کمپین “Boss Sauce by Big Haas the Sauce Boss Criss-Cross Applesauce Frost Toss” ش، سس تند به ارزش 50000 دلار فروخت — و تحقیقات آن نشان دادند که بدون تبلیغات 40000 دلار فروخته بودند – بیگ هاس و شرکتش 10000 دلار فروش افزایشی داشتند.

چرا اندازه گیری فروش افزایشی مهم است

فروش افزایشی ممکن است مهم‌ترین معیاری باشد که باید هنگام بررسی مشارکت‌های بازاریابی وابسته و سلامت کلی تلاش‌های بازاریابی خود در نظر بگیرید. به عنوان مثال، فرض کنید شرکت شما 10000 دلار در یک استراتژی تبلیغاتی PPC سرمایه گذاری می کند و 19000 دلار فروش می بیند.

در ظاهر، ممکن است سرمایه گذاری مناسبی به نظر برسد – سرمایه گذاری با بازدهی 9000 دلاری – اما اگر بخواهید تحقیق کنید و متوجه شوید که فروش پایه برای آن محصول خاص 12000 دلار بوده است، این رقم بسیار کمتر چشمگیر به نظر می رسد. /p>

شما فقط 7000 دلار فروش افزایشی دیده اید، به این معنی که استراتژی PPC اساساً 3000 دلار از دست داده اید. در نهایت، افرادی که در شرکت شما مسئول پرداخت پول به شرکت‌های وابسته بازاریابی و سایر کانال‌ها هستند، می‌خواهند بدانند که آیا واقعاً سودآور، مؤثر و ارزش سرمایه‌گذاری مداوم هستند یا خیر. اندازه‌گیری فروش افزایشی یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای انجام این کار است.

درک فروش افزایشی برای موفقیت بازاریابی بسیار مهم است

تلاش‌های بازاریابی شما به همان اندازه قوی هستند که سودآور هستند. باید بدانید که آیا سرمایه‌گذاری‌های شما در کانال‌هایی مانند بازاریابی وابسته، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، PPC و اینفلوئنسر مارکتینگ ارزش زمان، کار و سرمایه مورد نیاز را دارد یا خیر.

اگر نمی توانید تأثیر آنها بر کسب و کارتان را تعیین کنید، نمی توانید دیدگاه لازم برای تصمیم گیری آگاهانه و منطقی در مورد آینده استراتژی های بازاریابی خود را بدست آورید. به همین دلیل است که داشتن حداقل درک از فروش افزایشی بسیار مهم است.

یادداشت سردبیر: این مقاله در ابتدا در ژوئن 2020 منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

New call-to-action

 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا