داستان واقعی

خلاصه کتاب کار خود را نشان دهید

خلاصه کتاب کار خود را نشان دهید

7 دقیقه خواندن ⌚ 

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

10 روش برای به اشتراک گذاشتن خلاقیت و کشف شدن

آیا اعتقاد بیش از حد به کارتان نشانه عدم تواضع است؟ یا اینکه خودتان را هنرمند خطاب کنید؟ این طعنه نیست. پاسخ بسیار ساده است: خیر.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

اما آیا فروتنی بیماری است که دیواری بین هنرمندان و جهانیان که منتظر کارشان هستند ایجاد می‌کند؟

شاید. YES/NO/من نظری ندارم. کدام یک پاسخ شما خواهد بود؟

آستین کلئون 10 درس ارزشمند در مورد غلبه بر این اشکال غیرمولد به ما می‌آموزد. تواضعی که ما را مستقیماً به هیچ کس شدن هدایت می کند.

اگر پاسخ شما مثبت است، حتماً باید خواندن «کار خود را نشان دهید! 10 راه برای به اشتراک گذاشتن خلاقیت و کشف شدن» از نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز آستین کلون.


نقاط قوت خود را آشکار کنید / کار خود را نشان دهید!

باید به خاطر داشته باشید که کار شما کاری است که انجام می دهید، نه آنچه هستید.


«خلاصه PDF کار خود را نشان دهید»

حتی اگر حرفه شما حول محور هنر نباشد، همچنان فکر می کنم که باید این کتاب را بررسی کنید. به احتمال زیاد دیدگاه کاملاً جدیدی از زندگی شما و روشی که به جنبه حرفه ای آن می پردازید به شما نشان می دهد.

من بسیار خوشحال شدم که در لحظه مناسب زندگی ام با این کتاب در تماس بودم.

کتاب آستین کلئون با تحصیلات در زمینه طراحی گرافیک و سرسختی برای کسب درآمد از هنرم، تأثیر انگیزشی چشمگیری بر من گذاشت.

پیام عمیق و بسیار مفید این کتاب توسط تجربه گسترده و مرتبط شخصی نویسنده تقویت شده است. این تجربه شخصی آستین کلیون به راحتی به مفهوم کلیدی کتاب او «کار خود را نشان دهید!’.

این درباره یک دستورالعمل 10 مرحله‌ای است که حاوی تمام دانش لازم برای تبدیل حرفه هنرمند «از صفر به قهرمان» است.

این کتاب دارایی ضروری است که هر هنرمند مشتاقی باید داشته باشد تا بتواند خود را دوباره اختراع کند و آثارش را قابل توجه نشان دهد.

اما  آستین کلئون کیست؟ نویسنده و هنرمند آمریکایی ساکن آستین، تگزاس، نویسنده پرفروش سه کتاب مصور:

«خاموش شدن روزنامه»

“کار خود را نشان دهید!”

فراتر از همه آن جلدها، او خود را «نویسنده‌ای که نقاشی می‌کند» توصیف کرد که «هنر با کلمات و کتاب‌ها با تصاویر» می‌سازد.

عنوان آخرین کتاب آستین کلئون برای محتوای واقعی کتاب به اندازه کافی گویا و حتی بیش از حد توصیفی است. در نتیجه، نویسنده با خوانندگان خود به اشتراک می گذارد 10 روش کارآمد برای نشان دادن آثار خود برای دیگران و کشف شدن برای دنبال کردن حرفه حرفه ای خود در هنر.

با این “طرح اصلی 10 مرحله” آستین کلئون به طرز هوشمندانه ای قصد دارد به همه هنرمندان مشتاق موجود در بازار کمک کند.

Show Your Work Summary

اولین درسی که آستین کلیون با مهربانی به ما می‌آموزد این است که “لازم نیست نابغه باشید” تا در مورد حرفه خود به عنوان یک هنرمند به خود رضایتی دست یابید.

گاهی اوقات، آماتور بودن بسیار مفیدتر از متخصص بودن است. این به این دلیل است که آماتورها دارای ویژگی نادری هستند که با طراوت و معصومیت به هر موقعیت جدید نزدیک می شوند. و در نهایت، این نوع رویکرد همیشه به نتایج چشمگیری منجر می شود!

Austin Kleon افسانه “نابغه تنها” را که اکثر ما به آن عادت داریم با ساده کردن همه چیز از بین می برد:

کار خوب در خلاء ایجاد نمی شود.

از این رو، او از ما دعوت می کند تا از مناطق آسایش خود خارج شویم و شروع به ایجاد ارتباط با افراد دیگر کنیم و خود را در معرض افراد دیگر قرار دهیم. در این زمینه، نویسنده بر اهمیت فراوان به اشتراک گذاری اطلاعات در زمانی که یک حرفه هنری را دنبال می کنید، تأکید می کند:

آنچه را که دوست دارید به اشتراک بگذارید، و افرادی که همان چیزها را دوست دارند شما را خواهند یافت.

مرحله دوم طرح “به اشتراک گذاری خلاقیت و کشف شدن” به “فرایند فکر کردن، نه محصول” اشاره دارد.

از آنجایی که اکثر ما به ارتباط با کارهای خلاقانه خود از نظر محصولات نهایی عادت داریم، آستین کلئون از ما دعوت می کند تا در این دیدگاه در مورد کار تجدید نظر کنیم.

چطور؟ با بیان اهمیت فوق‌العاده فرآیندی که منجر به محصول نهایی می‌شود: «شما باید نامرئی را به چیزی تبدیل کنید که دیگران می‌توانند ببینند.»

درس مهم دیگری که از این کتاب آموخته‌ام، در مرحله سوم فرآیند «کار خود را نشان دهید» و درباره «هر روز چیزی کوچک به اشتراک بگذارید» است.

بیانیه قاطعانه آستین کلئون ممکن است در ابتدا کاملاً تکان دهنده به نظر برسد: “آنلاین، شما می توانید شخصی شوید که واقعاً می خواهید باشید”.

با وجود این اولین برداشت، آستین حقیقتی عمیق در مورد شغل مشتاق هر هنرمندی آشکار می‌کند: “در عصر حاضر، اگر کار شما آنلاین نیست، وجود ندارد.”

درس آموخته شده: هر هنرمندی باید خود را با این عصر ارتباطی جدید وفق دهد و شروع به کاوش در فرصت های متعدد دنیای مجازی کند. بنابراین، برای اینکه یک هنرمند آنلاین باشد و درگیر به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد آثارش باشد، ضروری است!

سخاوت آنلاین یکی از بهترین نگرش‌هایی است که یک هنرمند می‌تواند هم در ابتدای کارش و هم در کنار حرفه‌اش ادامه دهد.

اگرچه اشتراک‌گذاری بسیار مهم است، نویسنده به شیوه‌ای طنزآمیز به ما هشدار می‌دهد که محتوای چیزهایی که ما برای اشتراک‌گذاری آنلاین انتخاب می‌کنیم نیز مهم است: “ناهار یا لاته خود را نشان ندهید. کار خود را نشان دهید.’

به‌عنوان گام چهارم فرآیند “کشف شدن” ما، آستین کلیون از ما دعوت می‌کند تا “کابینه کنجکاوی‌هایمان را باز کنیم”

این ایده استعاری “کابینه کنجکاوی ها” به سادگی به همه چیزهایی اشاره دارد که ما در زندگی روزمره خود دوست داریم یا دوست نداریم. نویسنده می‌گوید که سلیقه‌ها و تأثیرات ما به‌طور غیرمستقیم نشان می‌دهد که ما واقعاً چه کسی هستیم و این قدرت را داریم که «سایه‌ای بر کار خودمان بگذاریم.»

ما باید یاد بگیریم که سلیقه خود را داشته باشیم و آنها را با افراد دیگر به اشتراک بگذاریم زیرا “روشن بودن و صادق بودن در مورد آنچه دوست دارید بهترین راه برای ارتباط با افرادی است که آن چیزها را نیز دوست دارند.”

حتی اگر زمانی که به حرفه هنری فکر می کنیم این اولین فکری نباشد که به ذهنمان خطور می کند، “گفتن داستان های خوب” چیزی است که هر هنرمند باید بهتر شود ایننه. درس 5کتاب «کار خود را نشان دهید».

Austin Kleon ادعا می کند که “کلمات مهم هستند” زیرا، در کمال نارضایتی ما، “کار ما به خودی خود صحبت نمی کند.” در نتیجه، هنرمندان اگر می خواهند به موفقیت برسند باید یاد بگیرند که داستان نویسان بهتری شوند. با توجه به حرفه آنها.

هر اثر هنری داستانی پشت خود دارد و این داستان دقیقاً همان چیزی است که هنرمند باید در مقابل مخاطبان خود بیاورد.

یک داستان خوب همیشه محصولی را که “بسته بندی” می کند، می فروشد!

در گام ششم فرآیند تحول ما، آستین کلئون ایده سخاوتمندانه با دانش خود در مورد کارمان و به اشتراک گذاری آن با افراد علاقه مند به آن را معرفی می کند. .

دلیل اصلی که او به ما توصیه می کند توجه خود را به این رفتار معطوف کنیم زیرا وقتی به کسی آموزش می دهید که چگونه کارتان را انجام دهد، در واقع علاقه بیشتری به کارتان ایجاد می کنید.

سخاوت همیشه دلیلی بر همدلی است. و همدلی همیشه وفاداری را تغذیه می کند.

ما باید همیشه در نظر داشته باشیم که “اگر می‌خواهید بدست آورید، باید بدهید.”

مهم نیست که جهان مجازی چقدر برای هنرمندان وسوسه انگیز به نظر می رسد، باید دائماً از «تبدیل به هرزنامه انسانی» آگاه بود. در این گام هفتم، آستین کلئون به ما می آموزد که میان به اشتراک گذاری و اشتراک گذاری بیش از حد اطلاعات آنلاین مرز ظریفی وجود دارد. بنابراین، ما همیشه باید به خاطر داشته باشیم که اگر از این خط عبور نکنیم. ما می خواهیم از رد شدن از طرف عموم مورد نظر خود جلوگیری کنیم.

هنگامی که هنرمندان تصمیم می گیرند آثار خود را در معرض دید جهانیان قرار دهند، “باید برای خوب، بد و زشت آماده باشند”. و همچنین آنها باید یاد بگیرند که چگونه هر انتقادی را که ممکن است بر سرشان بیاید بپذیرند.

در فصل هشتم، «بیاموزید ضربه بزنید» خواهید فهمید که هنرمندان چگونه می‌توانند با انتقادات ذاتی حرفه‌شان برخورد کنند. در رابطه با موضوع انتقاد، باید از یک قانون اساسی آگاه شویم: “شما نمی توانید نوع انتقادی را که دریافت می کنید کنترل کنید، اما می توانید نحوه واکنش خود را به آن کنترل کنید.”

اگر می‌خواهیم با افراد دیگر ارتباط واقعی برقرار کنیم، باید مایل به پذیرش و افشای آسیب‌پذیری خود باشیم.

در مرحله نهم، با عنوان پیشنهادی «فروختن»، نویسنده جنبه مالی حرفه هنری را مورد بحث قرار می‌دهد.

اگرچه هنر چیزی است که معمولاً از آن به عنوان زاده شدن از لذت صمیمی هنرمند و بدون هدف مالی یاد می‌شود، هنرمندان همچنان باید زندگی خود را به دست آورند.

هر هنرمندی باید بیاموزد که چگونه کار خود را به درستی ارزیابی کند و چگونه آن را به طور دقیق هزینه کند.

از دهم، آخرین فصل، “چسباندن به اطراف”، حاوی قوی ترین پیام انگیزشی است.

چه موفقیت یا شکستی را در حرفه‌ی حرفه‌ای خود تجربه کنیم، مهم‌ترین چیزی است که «به‌طور پیش از موعد کار را ترک نکنیم.»

Show Your Work PDF

ما هرگز به این فکر نمی کنیم که کار خود را از نو شروع کرده ایم.

ما همیشه باید آن را به عنوان شروعی دوباره در نظر بگیریم!

پس از پوشش دادن کل محتوای کتاب “کار خود را نشان دهید”، هنرمند به احتمال زیاد قادر خواهد بود که به طور واقعی و درست “کار خود” را به جهان نشان دهد.

مهم‌ترین جنبه این است که خواننده یاد می‌گیرد که چگونه با شروع یک حرفه هنری به مبارزه و غلبه بر کل مبارزاتی دست یابد.

این خلاصه را دوست دارید؟ می‌خواهیم از شما دعوت کنیم برنامه ۱۲ دقیقه‌ای، برای خلاصه‌های شگفت‌انگیز و کتاب‌های صوتی.

“نشان دادن نقل قول های کاری”

وب سایت خود را به عنوان یک دستگاه خود تبلیغی در نظر نگیرید، آن را به عنوان یک دستگاه خود اختراع در نظر بگیرید برای توییت کلیک کنید
آماتورها از اشتباه کردن یا مضحک به نظر رسیدن در جمع نمی ترسند. آنها عاشق هستند، بنابراین از انجام کارهایی که دیگران آن را احمقانه یا احمقانه می دانند، دریغ نمی کنند. C برای توییت کردن
بهترین راه برای شروع در مسیر اشتراک گذاری کارتان این است که به آنچه می خواهید یاد بگیرید فکر کنید و در مقابل دیگران متعهد به یادگیری باشید. برای توییت کلیک کنید
با افرادی که نمی خواهید صحبت نکنید برای صحبت کردن، و در مورد چیزهایی که نمی خواهید در مورد آنها صحبت کنید، صحبت نکنید. برای توییت کلیک کنید
در مورد لذت هایی که از چیزهایی که لذت می برید احساس گناه نکنید. برای توییت کلیک کنید

بررسی انتقادی ما

بنابراین، هنرمند بودن دیگر تنها به معنای تنهایی نیست. بیشتر درباره باز کردن درب اتاق کارتان از طریق دنیای آنلاین است و اجازه دهید داستان پشت مرد، هنرمند و هنر او را ببینند.

برای هر داستان خوب، همیشه شنوندگان خوبی وجود دارند که آماده نشان دادن قدردانی خود هستند. بنابراین، ظاهر شوید و کار خود را نشان دهید!

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا