ورزش

افشاردوست: می‌شد سرمربی والیبال را زودتر انتخاب کرد

افشاردوست: می‌شد سرمربی والیبال را زودتر انتخاب کرد

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون والیبال در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: این انتخاب زمان زیادی برده است و فکر می‌کنم می‌شد زودتر به جمع بندی رسید تا تکلیف سرمربی روشن شود.

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

به گزارش ایسنا، ‌مدت‌هاست که فدراسیون والیبال ایران در تلاش است تا سرمربی تیم ملی را مشخص کند. در این مدت گزینه‌های مختلفی معرفی شده‌اند و فدراسیون با آنها رایزنی کرده است اما هنوز تکلیف روشن نشده و مشخص نیست چه زمانی در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

محمود افشاردوست، سخنگوی کمیته فنی فدراسیون والیبال در مورد رایزنی با گزینه‌های تیم ملی به ایسنا گفت: در جلسه کمیته فنی وقتی آقای مرادی توضیح داد که دو گزینه انصراف داده‌اند، اعضای کمیته به این اجماع رسیدند که زمانی را به آقای مرادی بدهند تا با گزینه‌های جدید صحبت کند. منتظر تشکیل جلسه هستیم تا آقای مرادی نتیجه مذاکراتش را مطرح کند و در نهایت تصمیم‌گیری شود.

او در ادامه افزود: هنوز اسامی گزینه‌های جدید به اطلاع اعضای کمیته فنی نرسیده است و با توجه به گزارش آقای مرادی، در جلسه کمیته فنی تصمیم‌گیری می‌شود. البته شنیده‌ام با چند گزینه خارجی صحبت می‌کنند اما اطلاع ندارم این صحبت‌ها به کجا رسیده است.

افشاردوست در مورد احتمال برگزاری اردوی برزیل و نیاز به تعیین تکلیف تیم گفت: لیگ والیبال آخر فروردین تمام می‌شود و اولین مسابقه ما در لیگ ملت‌ها هم سوم خرداد است. تیم یک هفته قبل از آن باید به برزیل برود. اگر مربی خارجی اول اردیبهشت بیاید، می‌تواند دو هفته تیم را در ایران تمرین بدهد و بعد به برزیل برود چون هفته اول هم در برزیل بازی داریم. اگر زمان داشته باشیم و اردو و تمرین آنجا باشد بد نیست. سرمربی باید برنامه‌ریزی کند و آماده مسابقات شویم چون واقعا زمان کم است. البته همه تیم‌های دنیا این شرایط را دارند چون لیگ‌شان اردیبهشت ماه تمام می‌شود و لیگ ملت‌ها اول خرداد شروع خواهد شد.

او ادامه داد: انتخاب سرمربی تا الان هم زمان زیادی برده است. فکر می‌کنم می‌شد زودتر به جمع بندی رسید و تکلیف سرمربی را روشن کرد اما جلسات برگزار شد، برخی مربی‌ها تمایل داشتند و برخی نه، بالاخره اینها همه مذاکره است. اگر فدراسیون طی چند روز آینده سرمربی را تعیین کند، بد نیست تا برنامه‌ریزی را انجام بدهد. اگر اردوی برزیل هم قطعی شود باید سرمربی بازی‌های دوستانه و برنامه اش را مشخص کند.

انتهای پیام  

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا