اخبار روز

احداث ۲۲ زمین چمن مصنوعی دانش‌آموزی در مناطق محروم لرستان

احداث ۲۲ زمین چمن مصنوعی دانش‌آموزی در مناطق محروم لرستان

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

احداث ۲۲ زمین چمن مصنوعی دانش‌آموزی در مناطق محروم لرستان

به گزارش خبرگزاری خالق، رضا عزتی در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی مدرسه امام خمینی (ره) دورود اظهار داشت: اعتبار ساخت طرح‌های شهید «سلیمانی» یک‌سوم آن از طریق وزارت و مابقی از طریق جذب اعتبارات استانی است که خوشبختانه توانسته‌ایم امسال ۲۲ زمین چمن مصنوعی را افتتاح کنیم.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی در ادامه تصریح کرد: طرح شهید «سلیمانی» در مناطق محروم اجراسازی می‌شود به‌طوری‌که در هر جایی از مناطق کم‌برخوردار مراجعه کنید این طرح در آن اجرا شده که دانش‌آموزان می‌توانند از آن به طور بهینه استفاده کنند.

مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان دورود نیز اعتبار هزینه شده در پروژه زمین چمن مصنوعی شهید قاسم سلیمانی منطقه «ناصرالدین» را هشت میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این زمین چمن در مساحتی به‌اندازه ۶۰۰ مترمربع احداث شده است.

لطفی‌زاده همچنین در خصوص استفاده از این زمین چمن، گفت: این منطقه حدود ۱۰ هزار دانش‌آموز دارد که همه آنها می‌توانند از آن استفاده کنند.

حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه افتتاح این پروژه ورزشی، گفت: از برکات طرح شهید سلیمانی این است که در حاشیه شهرها و مناطق کم‌برخوردار ساخته می‌شوند؛ در حال حاضر چهار طرح شهید «سلیمانی» ساخته شده که نیمی از آن مربوط به آموزش‌وپرورش است که به‌مانند اسم متبرک آن مایه برکت این شهرستان هستند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا