فناوری

سامسونگ بار دیگر اپل را به سخره گرفت، این بار برای تبلیغ iPad Crush

سامسونگ بار دیگر اپل را به سخره گرفت، این بار برای تبلیغ iPad Crush

Samsung UnCrush vs Apple Crush

  • Samsung ویدیویی با پیامی بسیار واضح منتشر کرد که اپل را هدف قرار داده است. تبلیغ iPad که شکست خورد. برای زمینه، تبلیغ آی‌پد اپل ماشینی را نشان می‌دهد که وسایلی مانند آلات موسیقی، رایانه، ماشین‌های بازی، رنگ، مجسمه‌ها، دوربین‌ها و موارد دیگر را خرد می‌کند. این تبلیغ با خرد شدن همه این چیزها و تبدیل شدن به iPad Pro به پایان می رسد.
  • مردم از پیامی که اپل در تلاش است خلاقیت را «درهم شکسته» نشان دهد، راضی نبودند.
  • سامسونگ از این فرصت استفاده کرده و اپل را با ساختن نسخه تبلیغاتی خود در مجموعه ای بسیار شبیه به تبلیغ اپل آیپد، مورد تمسخر قرار داده است. در اینجا، زنی دیده می‌شود که در حال قدم زدن در اثر سازهای شکسته است که گیتار را برمی‌دارد و می‌نوازد. یک Galaxy Tab S9 وجود دارد که به عنوان کتاب موسیقی با آکوردهای گیتار استفاده می شود.
  • کره جنوبی همچنین سری گلکسی تب اس 9 خود را با این پیام متصل می‌کند که «خلاقیت را نمی‌توان له کرد».

سامسونگ سعی کرد از این فرصت حداکثر استفاده را ببرد، اما پاسخ یکسان نیست. همه تحت تأثیر این تبلیغ سامسونگ که اپل را مسخره می کند، قرار نگرفته اند، اما این اتفاق به بحث های جاری بین این دو غول فناوری نیز می افزاید. این اولین باری نیست که سامسونگ اپل را مسخره می‌کند، در حالی که اولی در پیام‌های خود بسیار صریح بوده است.

در این تبلیغ، اپل در حال تبلیغ آیپد پرو جدید خود بود که هفته گذشته عرضه شد. این قدرتمندترین و باریک ترین آیپد اپل است. این گوشی با تراشه جدید M4، نمایشگرهای OLED برای اولین بار و در اندازه جدید 13 اینچی عرضه می شود. اپل بابت این تبلیغ عذرخواهی کرد و گفت که این تبلیغ را از دست داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا