ورزش

دلایل موفقیت استقلال مشخص شده/ انتقاد پیشکسوتان از سر دلسوزی است

دلایل موفقیت استقلال مشخص شده/ انتقاد پیشکسوتان از سر دلسوزی است

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

دلایل موفقیت استقلال مشخص شده/ انتقاد پیشکسوتان از سر دلسوزی است

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص شرایط این روزهای استقلال، یپروزی این تیم برابر ملوان بندرانزلی از مرحله یک هشتم جام حذفی و دیدار روز سه شنبه ۹ اسفندماه برابر نساجی قائمشهر گفت: استقلال در هفته‌های گذشته چه در لیگ و چه جام عملکرد فوق العاده ای داشته است. آنها شرایط خوبی پیدا کرده اند و اعتقاد دارم آبی‌ها به سه دلیل توانسته اند در هفته‌های اخیر موفق باشند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی افزود: اولین دلیل موفقیت استقلال، شرایط روحی و روانی این تیم است که به ایده آل رسیده اند. بازیکنان به یک وحدت تاکتیکی و همدلی تیمی دست پیدا کرده اند و توانسته اند همراه با هواداران نمایش خوبی از خود ارائه دهند. دومین دلیل آن رسیدن به یک ترکیب ثابت است که باعث شده بازیکنان درک متقابلی از یکدیگر پیدا کرده، زوج سازی کنند و خط هافبک استقلال عملکرد خوبی از خود داشته و توانسته مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار دهد و سومین مسئله آمادگی آرش رضاوند و سعید مهری است که اگر چه پلی میکر تخصصی نیستند ولی عملکرد فوق العاده ای داشتند و توانسته اند مهاجمان استقلال را در بهترین شرایط برای گلزنی قرار دهند.

ورمزیار در خصوص دیدار روز سه شنبه آبی پوشان برابر نساجی قائمشهر گفت: هیچ دیداری تا پایان فصل برای استقلال آسان نخواهد بود. آبی پوشان همیشه در قائمشهر به صخره سخت نساجی برخورد کرده اند و حالا می‌خواهند با استفاده از تجربیات بازیکنان و ارنج خوب سرمربی، حریف را شکست داده و همچنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ باشند.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: نساجی تیم خوبی است. ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه در این تیم وجود دارد ضمن اینکه سرمربی با دانشی هم هدایت این تیم را به عهده دارند. آنها می‌خواهند در قائمشهر هم شکست دور رفت را جبران کنند و هم شرایط شأن را در جدول بهبود ببخشند. سرمربی استقلال هم می‌داند که ماندن در بالای جدول مستلزم شکست نساجی است و باید منتظر یک دیدار خوب از دو تیم باشیم.

وی در خصوص تغییراتی که استقلال دوباره در ترکیبش برابر ملوان داد، گفت: ما در تمرینات استقلال نیستیم و نمی‌دانیم بازیکنان چه شرایطی دارند. به طور حتم سرمربی که حالا به یک ترکیب خوب و موفق دست پیدا کرده بعید است که آن را دچار تغییر و تحول کند. مطمئناً یکی دو تغییری هم که در تیم صورت می‌گیرد به دلیل شرایط و ارنج تیم حریف است و سرمربی تیم نمی‌خواهد در برابر حریفش به موفقیت نرسد البته نباید از تعویض‌های خوب ساپینتو هم به سادگی گذر کنیم. او بازی خوانی خوبی پیدا کرده و می‌داند در چه زمانی نفرات جدید را به میدان بفرستد و شاهد بودیم که در دیدار برابر ملوان دو بازیکن تعویضی که به میدان آمدند برای استقلال گلزنی کردند.

ورمزیار در پایان و در خصوص حمایت هواداران و پیشکسوتان از استقلال گفت: اگر پیشکسوتان از استقلال انتقاد می‌کردند از سر دلسوزی بود نه کینه شخصی با ساپینتو و بازیکنان. در هفته‌های اخیر استقلال نتایج خوبی گرفته وهمه عملکرد ساپینتو را مورد تحسین قرار دادند اما وقتی خوب نبود انتقاد می‌کردند آن هم انتقاد سازنده تا شاید در روند استقلال تأثیرگذار باشد. خوشحالم که هواداران در کنار بازیکنان و مربیان تیمشان هستند. مطمئناً این مسئله روحیه خوبی به بازیکنان و کادر فنی داده و امیدوارم این حمایت تا پایان فصل ادامه داشته باشد تا شاهد یک قهرمانی دیگر هم در لیگ برتر و هم جام حذفی برای استقلال باشیم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا