ورزش

گزینه‌های سرمربیگری گل گهر: دو ایرانی سرشناس و یک مربی خارجی

گزینه‌های سرمربیگری گل گهر: دو ایرانی سرشناس و یک مربی خارجی

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

گزینه‌های سرمربیگری گل گهر: دو ایرانی سرشناس و یک مربی خارجی

به گزارش خبرنگار خالق، بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال با قهرمانی پرسپولیس و حضور سپاهان اصفهان و استقلال تهران در رتبه‌های دوم و سوم جدول به پایان رسید.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

گل گهر سیرجان و تراکتور تبریز هم در ابتدای فصل مدعی قهرمانی بودند اما تغییر سرمربی در آنها باعث خروج از مسیر مطلوب قهرمانی شد.

تراکتور با قربان بردیف کارش را شروع کرد اما این مربی تصمیم به جدایی گرفت تا پاکو خمز سکان هدایت تیم پر طرفدار تبریزی را بر عهده بگیرد و نتایج قابل قبولی را کسب کند. تراکتور با وجود تحمل سنگین‌ترین شکست تاریخ خود در لیگ برتر مقابل استقلال در هفته سی ام توانست با سرمربی اسپانیایی امتیازات زیادی را جمع آوری کند تا با ۵۲ امتیاز رتبه چهارم جدول را از آن خود کند.

با این حال شرایط برای گل گهر سیرجان کاملاً متفاوت شروع شد. حضور امیر قلعه نویی در رأس کادر فنی تیم ملی ایران پیش از شروع سال جدید، با خروج از او این باشگاه متمول شهرستانی همراه بود.

هیأت مدیره گل گهر نیز با توجه به اینکه نیم فصل دوم تازه شروع شده بود با پیشنهاد امیر قلعه نویی مبنی بر حضور سعید الهویی به عنوان سرمربی گل گهر موافقت کردند تا این مربی جوان سکان هدایت تیمی گران قیمت را بر عهده بگیرد.

گزینه‌های سرمربیگری گل گهر: دو ایرانی سرشناس و یک مربی خارجی

با این حال الهویی بدترین نتایج گل گهر را گرفت. او در سال ۱۴۰۲ تنها یک بار رنگ پیروزی را دید که مقابل نساجی مازندران بود. سایر بازی‌های این تیم در لیگ برتر با پنج شکست و دو تساوی همراه بود تاگل گهر بر خلاف نیم فصل اول خیلی راحت از بالای جدول جدا شده و به رده ششم سقوط کند.

الهویی که حمایت قلعه نویی از او باعث حضورش روی نیمکت تیم ملی ایران نیز شده است حالا با نا رضایتی مدیران باشگاه گل گهر روبرو شده است.

هیأت مدیره باشگاه گل گهر تصمیم قطعی مبنی بر اتمام همکاری با الهویی را گرفته‌اند تا مذاکرات خود با دو سرمربی داخلی و یک گزینه خارجی را آغاز کنند.

با این حال جایگاه یار غار قلعه نویی در تیم ملی محفوظ است و الهویی از این به بعد به عنوان مربی ملی پوشان فعالیت خواهد کرد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا