فناوری

نقد و بررسی Honor Magic V2

نقد و بررسی Honor Magic V2

حکم

Honor Magic V2 یک تاشو با طراحی بی عیب و نقص با ابعادی است که آن را وارد قلمرو گوشی های هوشمند کلاسیک می کند، و مصالحه بسیار کمی برای انجام این کار وجود دارد. با این حال، انتشار با تاخیر به این معنی است که مشخصات آن دیگر بهترین نیست و 300 پوند بیشتر از نسخه قبلی خود است.

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

مزایا

  • طراحی تاشو فوق‌العاده نازک و سبک
  • چین داخلی تقریباً نامرئی
  • دوام باتری تمام روز و شارژ سریع

معایب

  • جدیدترین پردازنده نیست
  • 300 پوند بیشتر از Magic Vs
  • MagicOS می‌تواند بیشتر قابل تنظیم باشد

  • نازک ترین و سبک ترین قابل تاشو در اطرافبا اندازه گیری 9.9 میلی متر ضخامت در حالت تا شدن و تنها 231 گرم، Honor Magic V2 عرضه می شود. نزدیک‌تر به قلمرو استاندارد گوشی‌های هوشمند نسبت به هر گوشی تاشو دیگری که تاکنون عرضه شده است.

  • تنظیم چشمگیر دوربینسه دوربین با رزولوشن بالا در Magic V2 تصاویر واضحی ارائه می‌دهند که توسط Honor’s بهبود یافته است. فناوری هوش مصنوعی Falcon Capture.

  • باتری بزرگتر از رقبابا 5000 میلی آمپر ساعت، Magic V2 بزرگترین باتری را در بین تمام صفحه نمایش های بزرگ دارد. در حال حاضر تاشو، که به معنای عمر باتری قوی روزانه است.

مقدمه

ماه‌ها پس از اولین عرضه بین‌المللی Honor Magic V2، تاشو فوق‌العاده نازک و سبک بالاخره در بریتانیا برای خرید در دسترس است – و من چند هفته گذشته را با آن گذرانده‌ام.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

Honor Magic V2 با ضخامت تاشو فقط 9.9 میلی‌متر و وزن 231 گرم، یک پیروزی مهندسی است که این دستگاه تاشو را بیش از هر تاشوی دیگری که پیش از آن عرضه کرده بود به برادران گوشی هوشمند Candybar خود نزدیک می‌کند. این یک رقیب جدی برای تاشوهای محبوب صفحه‌نمایش بزرگ مانند Google Pixel Fold است. ، Samsung Galaxy Z Fold 5 و OnePlus Open.

با این حال، تاخیر پنج ماهه بین اعلام و انتشار کمی اوضاع را پیچیده می کند، همانطور که قیمت 300 پوندی در مقایسه با Honor Magic Vs. بنابراین، آیا Honor به اندازه کافی برای وسوسه کردن طرفداران از برندهای تاشوی معتبر مانند سامسونگ کار می کند یا اینکه خیلی دیر ظاهر شده است؟

نوشته های مشابه

طراحی

  • نازک ترین و سبک ترین قابل تاشو در بازار
  • گوشه های گرد
  • بدون رتبه IP رسمی

Honor موفق شده است غیرممکن را انجام دهد: یک تلفن هوشمند تاشو ایجاد کند که ضخیم یا بیش از حد سنگین نباشد و گوشی‌های تاشو را بیش از همیشه به برادران گوشی هوشمند Candybar خود نزدیک کند.

به بیان ساده، Honor Magic V2 یک پیروزی در طراحی و ساخت است، با ضخامت بسیار نازک 4.7 میلی‌متری در هنگام باز کردن و 9.9 میلی‌متر ضخامت در هنگام تا شدن. برای مقایسه، گلکسی زد فولد 5 در هنگام باز شدن 13.4 میلی متر ضخامت دارد. در واقع، عرض آن به گوشی‌های هوشمند استاندارد بسیار نزدیک‌تر از هر گوشی تاشو دیگری است.

Honor Magic V2 side-on
اعتبار تصویر (بررسی های مورد اعتماد)

در مورد وزن نیز داستان مشابهی است زیرا Honor Magic V2 با 231 گرم وزن کمتری نسبت به Samsung Galaxy S23 Ultra چه رسد به نمونه هایی مانند 253g و 283g از سامسونگ و تاشوهای گوگل به ترتیب.

حتی از OnePlus Open 11.7 میلی‌متری/245 گرمی که من در بررسی اکتبر 2023 آن را ستایش کردم، نازک‌تر و سبک‌تر است. این نه تنها در جیب، بلکه در دست نیز تفاوت زیادی ایجاد می‌کند و چه از نمایشگرهای خارجی یا داخلی استفاده کنید، تجربه بسیار راحت‌تری را ایجاد می‌کند. در واقع، وقتی تا شده است، احساس نمی شود که شما از یک تاشو استفاده می کنید – و این یک تجربه جدید برای من است.

Honor Magic V2 semi-unfolded on a table
اعتبار تصویر (مرورهای مورد اعتماد)

این تا حدی به لطف مکانیزم لولای جدید Honor است که دارای ساختار آلیاژ تیتانیوم 91 درصد برای استحکام بهتر است، و 0 شکاف در موقعیت تاشو وجود دارد تا به کاهش میزان گرد و غبار و زباله‌های جمع‌شده روی پانل داخلی کمک کند.

اما با نگاهی به همه اعداد و ارقام، Honor Magic V2 به سادگی یک گوشی بسیار زیبا و احتمالاً بهترین طراحی تاشو است که تاکنون دیده‌ایم. طراحی منحنی، حاشیه‌های بسیار نازک صفحه‌نمایش، پشت درخشان مات و محفظه دوربین کوچک، همگی به ظاهر خیره‌کننده گوشی کمک می‌کنند، بدون اینکه نشانه‌ای از سازش تاشو در جایی پیدا شود.

Honor Magic V2 in-hand, showing the rear
اعتبار تصویر (بررسی های مورد اعتماد)

من عاشق رنگ بنفش هستم که برای بررسی ارائه شده‌ام، اما اگر چیزی کمی متفاوت می‌خواهید، آن را در رنگ مشکی (هر دو پوشش چرم ابریشمی و وگان) همراه با روکش طلایی زرق و برق دار ارائه می‌دهم، اگرچه مورد دوم موجود نیست. در بریتانیا.

یک زمینه کلیدی وجود دارد که Magic V2 از رقبا عقب است. مقاومت آب. در حالی که Galaxy Z Fold 5 دارای همان است. IPX8 مقاومت در برابر آب مانند مدل قبلی خود، Magic V2 به هیچ وجه از هیچ نوع رتبه IP رسمی برخوردار نیست، بنابراین آن را در آب غرق نکنید.

با این حال، نماینده Honor که در جلسه توجیهی خود با او صحبت کردم به من اطمینان داد که تاشو در برابر پاشش آب بسیار مقاوم است، بنابراین باید برای مدت کوتاهی در زیر باران زنده بماند. هیچ چیزی از نظر محافظت در مقابل گرد و غبار وجود ندارد، اگرچه این چالشی است که بازار بزرگ تاشو هنوز باید با آن روبرو شود.

صفحه نمایش

  • نمایشگر 6.43 اینچی و 7.92 اینچی
  • چین داخلی بسیار کم عمق
  • فناوری نمایشگر برتر در هر دو صفحه

Honor Magic V2 به عنوان یک تاشو به سبک کتاب، نه یک بلکه دو نمایشگر دارد. یک صفحه نمایش پوششی و یک پانل داخلی بزرگتر. خبر خوب این است که هر دو از بالاترین کیفیت موجود برخوردار هستند و تجربه تماشایی نسبتاً عالی را برای شما به ارمغان می آورد.

Honor Magic V2 in-hand, display on
اعتبار تصویر (مرورهای مورد اعتماد)

بیایید با صفحه نمایش جلد شروع کنیم. اندازه آن 6.43 اینچ است و نسبت به صفحه نمایش 6.2 اینچی بلند و نازک 6.2 اینچی سامسونگ گلکسی زد فولد 5 بسیار کوتاه تر و چمباتمه تر است که بیشتر شبیه نمایشگر معمولی گوشی های هوشمند است. در واقع، من فکر می‌کنم که حتی به تجربه استاندارد نزدیک‌تر از صفحه‌نمایش کاور OnePlus Open است، با نمایشگر منحنی کمی گسترده‌تر و حاشیه‌های صفحه نمایش کوچک‌تر.

همچنین کمک می‌کند که کاملاً با فناوری صفحه‌نمایش پیشرفته مانند 120 هرتز، پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision و حداکثر روشنایی 2500 نیت که در واقع از پنل داخلی 1600 نیت روشن تر است. هر چند این منطقی است. به احتمال زیاد هنگام بیرون و اطراف در نور شدید خورشید از صفحه نمایش پوششی که به راحتی در دسترس است استفاده کنید.

نکته مهم این است که Magic V2 فناوری کم‌نور موجود در مدل‌های اخیر مانند Magic 5 Pro و Honor 90 با نرخ کاهش نور 3840 هرتز برای کمک به کاهش خستگی چشم، و این یک ویژگی در نمایشگر خارجی و داخلی است.

همه اینها راهی است برای گفتن اینکه شما می توانید از صفحه نمایش خارجی درست مانند یک تلفن معمولی candybar استفاده کنید. ارسال پیامک با یک دست راحت است، راه راحت‌تری را برای پیمایش ایمیل‌ها ایجاد می‌کند و حتی یک تجربه بازی خوب با میدان دید وسیع‌تر را برای تیراندازهایی مانند Call of Duty Mobile فراهم می‌کند.

اما بیایید به صفحه نمایش داخلی 7.92 اینچی برویم که در کنار OnePlus Open، بزرگ‌ترین نمایشگر تاشو به سبک کتاب در حال حاضر است.

Honor Magic V2 unfolded on a table
اعتبار تصویر (مرورهای مورد اعتماد)

تجربه ممتاز از صفحه نمایش کاور نیز به صفحه نمایش تاشو با وضوح 2K، فناوری نرخ نوسازی تطبیقی ​​120 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ ترجمه می شود، حتی با پشتیبانی IMAX Enhanced یک گام فراتر می رود. واضح است که آنر از شما انتظار دارد بیشتر تماشای فیلم خود را کجا انجام دهید.

این یک صفحه نمایش OLED جامد است که به خوبی برای انواع کارها مناسب است، خواه انجام چند کار با صفحه تقسیم شده یا لذت بردن از TikTok در صفحه بزرگتر. این نیز با این واقعیت کمک می‌کند که اکثر برنامه‌های شخص ثالث محبوب اکنون از صفحه‌نمایش بزرگ تاشو پشتیبانی می‌کنند، و حتی آن‌هایی که این کار را نمی‌کنند می‌توانند بدون مشکل مجبور به انجام آن شوند.

لولای جدید گوشی همچنین در مقایسه با Magic Vs، بلکه در مقایسه با Galaxy Z Fold 5 و Pixel Fold نیز چین و چروک بسیار کمتری را در صفحه نمایش داخلی تاشو ایجاد می کند. اگر به صفحه نمایش خارج از مرکز نگاه کنید، همچنان وجود دارد، اما احساس لمسی که انگشت خود را روی چین قرار می دهید تقریباً وجود ندارد.

Honor Magic V2 crease
اعتبار تصویر (مرورهای مورد اعتماد)

هنوز راه‌هایی تا رسیدن به تاشو بدون چین افسانه‌ای باقی مانده است، اما پیاده‌سازی آنر با OnePlus Open به‌عنوان بهترین چیزی که تا به امروز دیده‌ام، در همین حد است.

دوربین‌ها

  • لنزهای 50 مگاپیکسلی اصلی و 50 مگاپیکسلی فوق عریض
  • 20 مگاپیکسلی تله فوتو 2.5x
  • عکس‌برداری فالکون با هوش مصنوعی

آنر نه تنها یک تاشو خوش‌نظر است، بلکه با Magic V2 به عکس‌های عکاسی نیز توجه دارد. تاشو را به اطراف بچرخانید و یک محفظه دوربین مستطیلی با سه دوربین با وضوح بالا آماده برای استفاده خواهید یافت. این شامل 50 مگاپیکسل f/1.9 اصلی، 50 مگاپیکسل f/2.0 فوق عریض و 20 مگاپیکسل f/2.4 تله فوتو 2.5 برابر با زوم دیجیتال تا 10 برابر است.

این بدان معناست که لنزهای سه گانه تعداد مگاپیکسل بیشتری نسبت به لنزهای جایگزین گوگل و سامسونگ ارائه می دهند، اگرچه OnePlus Open و سه لنز با وضوح بالا آن از Magic V2 – حداقل بر روی کاغذ – برتری دارند.

Honor Magic V2 rear cameras
اعتبار تصویر (بررسی های مورد اعتماد)

Magic V2 همچنین از فناوری دوربین Falcon Shot پرچم‌دار Honor Magic 5 Pro بهره می‌برد که از ترکیبی از هوش مصنوعی و لنزهای سریع برای ثبت جزئیات بیشتر از سوژه‌های متحرک سریع استفاده می‌کند. این یک ویژگی بود که من با Magic 5 Pro ستایش کردم، و می‌توانست حتی ژرمن شپرد من را که با سرعت کامل در حال اجرا است، ثبت کند، بنابراین دیدن آن در اینجا نیز بسیار عالی است.

سوال این است که چگونه این همه فناوری دوربین به تجربه عکاسی روزانه ترجمه می شود؟ خوشبختانه، تا حد زیادی خبر خوبی است.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، کامل با OIS و دیافراگم سریع f/1.9، عکس‌های کاملاً واضح و روشن و بدون تاری ارائه می‌کند، چه در حال عکاسی از گربه‌ام در یک عصر تاریک زمستانی یا استفاده از آن باشم. خورشید نادر زمستانی در حالی که من در اطراف پرسه می زنم و از افق لندن عکس می گیرم.

در متعادل کردن نوردهی، مخصوصاً در مورد سوژه‌هایی که دارای نور پس‌زمینه شدید هستند، به خوبی عمل می‌کند، جزئیات زیادی را از سایه‌ها به عقب برمی‌گرداند و نورهای هایلایت را به شدت کاهش می‌دهد.

عکاسی در شب با Magic V2 امکان‌پذیر است، اما بهترین گزینه برای سوژه‌های ثابت مانند خیابان‌های شهر یا خطوط افق است. به محض معرفی هر نوع سوژه متحرک، چه گربه یا شریک زندگی من، تصاویر کمی ملایم ظاهر می شوند.

برای اکثر افراد خوب است، اما اگر عکاسی در شب مهم است، حسگر بزرگتر OnePlus Open یا هوش مصنوعی پیشرفته Pixel Fold به شما خدمات بهتری خواهد داد.

من از کیفیت تصاویر تولید شده توسط لنز تله‌فوتو 2.5x نیز نسبتاً راضی بودم، با سطوحی از جزئیات که با وجود وضوح کمتری که ارائه می‌شود، از آنچه از لنز اصلی می‌گیرید فاصله زیادی ندارد.

برای عکاسی پرتره، با تشخیص لبه‌های مناسب و تولید بوکه عالی است، اگرچه من آن را خیلی فراتر نمی‌برم – در زوم دیجیتال 10 برابر، جزئیات به‌طور قابل‌توجهی نرم می‌شوند و جزئیات کوچک‌تر مانند آجرکاری در مکان‌ها تار به نظر می‌رسند. بدون لنز پریسکوپ اختصاصی، رقابت معمولی candybar برنده می شود.

Left ImageRight Image

لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی برای گرفتن آن مناظر منظره یا سلفی‌های گروهی با تنظیم رنگ تقریباً یکسان با دوربین اصلی کاملاً مناسب است، و با وجود این زاویه باز، اعوجاج لبه‌های بسیار کمی قابل توجه است. در شرایط کم نور بهترین نیست، اما به ندرت می‌توان یک Ultrawide را پیدا کرد.

دوربین‌ها دو دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هستند، یکی در بیرون و دیگری در داخل. اینها برای تماس‌های ویدیویی با جزئیات و نور زیاد مناسب هستند، اما با توجه به ماهیت تاشوی گوشی که به شما امکان می‌دهد از لنزهای عقب برای سلفی استفاده کنید، اغلب از این لنزها استفاده نخواهید کرد.

عملکرد

  • پردازنده یک ساله Snapdragon 8 Gen 2
  • 16GB RAM
  • Android 13 with MagicOS 7.2

Honor Magic Vs یک صفحه نمایش بزرگ تاشو عالی بود، اما به دلیل تاخیر شدید در عرضه بین المللی، به این معنی بود که اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 این گوشی قبلاً با جدیدتر و قدرتمندتر Snapdragon 8 Gen 2 به بریتانیا ضربه زد.

در حالی که من امیدوار بودم که Honor مایل به اصلاح همه چیز با Magic V2 و پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 خود باشد، فاصله بین رونمایی سپتامبر 2023 و انتشار ژانویه 2024 به این معنی است که دوباره همان داستان است، با نسخه جدیدتر. Snapdragon 8 Gen 3 اکنون در دستگاه ها ظاهر می شود.

Close up of the Honor Magic V2 screen
اعتبار تصویر (بررسی های مورد اعتماد)

این فقط یک چیپست سریعتر و کارآمدتر از Snapdragon 8 Gen 2 Magic V2 نیست، بلکه یک چیپست است که قابلیت های GenAI روی دستگاه را فعال می کند.

همانطور که قبلاً با افشای گلکسی اس 24 سامسونگ دیدیم، قرار است در سال 2024 تمرکز زیادی برای گوشی‌ها باشد و به این معنی است که Magic V2 به سادگی نمی‌تواند به سرگرمی‌ها بپیوندد. با توجه به اینکه انتظار می‌رود سامسونگ و گوگل امسال گوشی‌های تاشوی خود را با قابلیت‌های Gen AI به‌روزرسانی کنند، Magic V2 ممکن است به سختی متمایز شود.

این بدان معناست که Magic V2 به اندازه تلفن‌های اخیر مانند Samsung Galaxy S24 Ultra، اما با این اوصاف، این گوشی همچنان عملکردی عالی دارد و OnePlus Open را بهتر کرده و نتایجی شبیه به چیپست سفارشی 8 نسل 2 Galaxy Z Fold 5 ارائه می دهد. .

با همه این‌ها، بعید است که تفاوتی در عملکرد بین Magic V2 و گوشی‌های هوشمند اخیر Snapdragon 8 Gen 3 مشاهده کنید. استفاده از این تلفن سریع است، برنامه‌ها بلافاصله باز می‌شوند، پیمایش نرم روی برنامه‌هایی مانند Threads و Instagram و عملکرد بازی روان، حتی با عناوین سخت‌تر مانند Call of Duty Mobile.

علاوه بر این، Magic V2 می‌تواند تحت بارهای بالا نسبتاً خنک بماند، با این که تلفن پس از یک جلسه 25 دقیقه‌ای COD به سختی گرم می‌شود. این گوشی‌های مخصوص بازی مانند ROG Phone 8 Pro و RedMagic 9 Pro، اما نمایشگر داخلی بزرگ یک لذت برای بازی است.

این بسته به نوع انتخابی شما با فضای ذخیره سازی 256، 512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی جفت می شود، اگرچه مانند نسخه قبلی، راهی برای افزایش فضای ذخیره سازی پس از خرید وجود ندارد.

Honor Magic V2 in-hand side-on
اعتبار تصویر (مرورهای مورد اعتماد)

نرم افزار

  • اندروید 13 را با Honor’s MagicOS 7.2 اجرا می کند
  • ویژگی های مفید مانند پوشه های بزرگ شده
  • سفارشی سازی رابط کاربری بسیار محدود

علی رغم عرضه اولیه آن در سال 2024، Honor Magic V2 با اندروید 13 یکساله همراه با MagicOS 7.2 آنر در بالای صفحه عرضه می شود.

این بسیار عجیب است با توجه به اینکه اکنون شاهد جریان ثابتی از دستگاه‌های Android 14 هستیم و به این معنی است که یکی از سه ارتقایی که Honor برای Magic V2 قول داده است، انتقال آن از Android 13 به Android 14 است.

اما این یک معامله عظیم نیست. برخلاف به‌روزرسانی‌های بزرگ iOS، به‌روزرسانی‌های نسخه اندروید در هنگام افزودن ویژگی‌های جدید کمی آرام‌تر هستند. در عوض، این بر عهده سازندگان است که عملکرد منحصر به فردی را به تلفن های هوشمند خود اضافه کنند.

Using the Honor Magic V2
اعتبار تصویر (بررسی های مورد اعتماد)

از این نظر ، Magicos 7.2 Honor یک کار عالی انجام می دهد. توابع خاص تاشو مانند یک حالت بازی اختصاصی صفحه نمایش اسپلیت وجود دارد که به شما امکان می دهد دو بازی را همزمان انجام دهید. به نظر می رسد کمی حیرت انگیز – که می خواهد دو بازی را به طور همزمان انجام دهد – اما حداقل نشان می دهد که چیپست در قلب تاشو چقدر قادر است.

شما همچنین چندین روش برای اجرای سه برنامه به طور همزمان روی صفحه دارید ، با حرکات برای کوچک کردن و مخفی کردن ویندوز شناور برای مدیریت آسان چند برنامه. این واقعاً چیزی نیست که در مورد استفاده من باشد ، اما داشتن برگه های Google در یک پنجره بازشو برای ورود به نتایج معیار بسیار مفید بود.

همچنین عناصر کوچکتر وجود دارد که به تجربه کاربر می افزایند ، مانند پوشه های بزرگ شده در صفحه اصلی که دسترسی به هشت برنامه در پوشه را بدون نیاز به باز کردن آن ، میانبرهای مبتنی بر هوش مصنوعی در مرکز کنترل و توانایی فراهم می کنند. برای جمع آوری چندین ابزارک در بالای یکدیگر.

Honor Magic V2 on a table, screen on
اعتبار تصویر (مرورهای مورد اعتماد)

همه چیز شاد نیست ؛ از طرف تلنگر ، MagicOS 7.2 در راه سفارشی سازی ، فاقد ویژگی هایی مانند Material You ، یک صفحه قفل قابل تنظیم و عناصر جالب AOD که واقعاً تجربه گوشی های هوشمند بالا را کامل می کند ، ارائه نمی دهد. همه برنامه ها به طور پیش فرض در حالت تمام صفحه نیز باز نمی شوند ، علی رغم اینکه وقتی مجبور به پر کردن صفحه نمایش می شوند ، فقط خوب اجرا می شوند.

این همه آشکارتر از OnePlus Open Rayping Open ، که دارای همه موارد فوق و بیشتر است ، آشکار می شود و به این نکته کمک می کند تا افتخار هنوز راهی برای پیشبرد قبل از ارائه بهترین تجربه نرم افزاری در اطراف داشته باشد.

دوام باتری

  • باتری بزرگ 5،000mAh
  • شارژ سریع 66W سیمی
  • شارژر سریع در کادر

با وجود نازک بودن جادوی V2 ، افتخار موفق شده است دو سلول فوق العاده لال را که در کل 5000 میلی آمپر ساعتی است ، در بر بگیرد. این ممکن است با Magic Vs متفاوت نباشد ، اما در حال حاضر بزرگترین ظرفیت هر گونه تاشو در بازار باقی مانده است ، 600mAh بیشتر از Galaxy Z Fold 5 و 195mah سامسونگ بیشتر از OnePlus باز است.

من در واقع توانستم باتری ها را در طول قبل از برآمدگی خود ببینم و از چقدر نازک بودن آنها تحت تأثیر قرار گرفتم ، ضخامت 2.7 میلی متر ضخامت و اندازه کارت اعتباری.

Honor Magic V2 side-on
اعتبار تصویر (بررسی های مورد اعتماد)

تمام آنچه گفته شد ، Honor Magic V2 یک جانور باتری است. علیرغم استفاده از نمایشگر داخلی بزرگتر که اغلب برای خواندن کتاب در لوله ، مرور اینستاگرام و تماشای Tiktoks ، این گوشی در تمام طول روز مشکلی نداشت. به طور متوسط ​​، من به پایان یک روز 16 ساعته با حدود 30-40 ٪ باقی مانده در مخزن می رسم.

یک اتهام کامل مرا در یک روز و نیم استفاده کامل به من داد و در روز دوم حدود ساعت 4 بعد از ظهر تسلیم شد – یک تغییر شدید به امثال تاشو Google Pixel.

از داشتن بیشترین ظرفیت باتری در بین Foldables راضی نیست ، Honor Magic V2 را به شارژ وسیع 66W به سرعت مجهز کرده است ، اگرچه نه شارژر و نه کابل USB-C در جعبه قرار نمی گیرند-با توجه به ماهیت برتر آن کمی عجیب است .

Honor Magic V2 USB-C port
اعتبار تصویر (مرورهای مورد اعتماد)

با این حال ، با استفاده از یک شارژر 100W USB-C PD که من مفید داشتم ، سرعت بار چشمگیر را دیدم که در 15 دقیقه 32 ٪ ، 69 ٪ در 30 دقیقه و در 56 دقیقه شارژ کامل را تحویل داد. عجیب و غریب ، افتخار می گوید که شما باید تلفن را برای حداکثر سرعت شارژ شارژ کنید ، اما من تست ها را با آن تاشو کردم و نتایج تقریباً یکسان را دیدم ، بنابراین به نظر می رسد که در بیشتر موارد مهم نیست.

اعطا می شود ، این سرعت ها ممکن است سریعتر از سلف خود نباشند ، و تلفن های آب نبانی زیادی وجود دارد که سریعتر شارژ می شوند ، اما در مقایسه با 25W و 30W از سامسونگ و تاشو بزرگ صفحه نمایش Google ، بسیار سریع است. در حقیقت ، فقط OnePlus سریعتر شارژ می شود ، و فقط چند دقیقه در آن وجود دارد.

آخرین معاملات

آیا باید آن را بخرید؟

شما می خواهید نازک ترین و سبکترین تاشو

Honor یک تاشو بی عیب و نقص را ایجاد کرده است ، و دارای طراحی نازک تر و سبک تر از سایر موارد موجود در بازار است که آن را به قلمرو کلاسیک تلفن های هوشمند منتقل می کند.

شما بهترین تجربه نرم افزار تاشو را می خواهید

Magicos Honor چند ویژگی متمرکز بر تاشو دارد ، اما از آنچه شما از تاشوهای رقابتی مانند OnePlus باز .

نظرات نهایی

وقتی صحبت از طراحی می شود ، Honor Magic V2 بدون شکست است. این هر دو نازکترین و سبکترین سبک به سبک تاشو تا به امروز با ابعاد تقریباً در قلمرو تلفن های هوشمند Candybar است. به طور جدی ، این یک شگفتی مهندسی است ، و بلافاصله هنگام کار با دستگاه قابل توجه است.

وقتی این واقعیت را در نظر می گیرید که هیچ امتیاز عمده ای از نظر سخت افزاری وجود ندارد: صفحه نمایش خارجی بزرگ و هوشمند به شکل با فناوری بالا ، همانطور که صفحه 7.92 اینچی تاشو داخلی است ، و حتی چشمگیرتر است. حالت دوم کمتر از گزینه های محبوب مانند سامسونگ Galaxy Z Fold 5 و google pixel told .

با این حال ، انتشار تاخیر در تاشو 2023 به این معنی است که به همان اندازه وسوسه انگیز گزینه ای نیست که می توانست باشد ، با تلفن هایی که اکنون با چیپست های جدیدتر و با قابلیت Genai ظاهر می شوند ، و به احتمال زیاد رقابت تاشو از آن استفاده می کند که زودتر از دیرتر نیز.

همچنین 300 پوند بیشتر از سال گذشته honor magic vs ، با 1699 پوند ، و در حالی که طراحی تا حدودی افزایش قیمت را توجیه می کند ، ممکن است تلاش کند تا جذابیت خود را طولانی مدت نگه دارد زیرا 2024 تاشو واقعی ظاهر می شود.

چگونه تست می کنیم

هر تلفن همراهی را که بررسی می کنیم به طور کامل آزمایش می کنیم. ما از تست‌های استاندارد صنعتی برای مقایسه درست ویژگی‌ها استفاده می‌کنیم و از تلفن به عنوان دستگاه اصلی خود در دوره بررسی استفاده می‌کنیم. ما همیشه آنچه را که پیدا می‌کنیم به شما می‌گوییم و هرگز و هرگز پولی را برای بررسی یک محصول نمی‌پذیریم.

درباره نحوه آزمایش ما در سیاست اخلاقی.

بیش از یک هفته به عنوان تلفن اصلی استفاده می شود

تست کامل دوربین در شرایط مختلف

تست شده و با استفاده از آزمون‌های صنعت معتبر و داده‌های دنیای واقعی آزمایش و محک زده شد

سؤالات متداول

آیا Honor Magic V2 مقاوم در برابر آب است؟ رتبه بندی مقاومت

آیا جادوی افتخار V2 شارژ سریع را ارائه می دهد؟

داده‌های تست نظرات معتمد

تک هسته Geekbench 6

Geekbench 6 چند هسته ای

پخش ویدیو ۱ ساعته (Netflix، HDR)

30 دقیقه بازی (سبک)

زمان از 0-100٪ شارژ

زمان از 0-50٪ شارژ

شارژ مجدد 30 دقیقه (بدون شارژر)

شارژ مجدد 15 دقیقه ای (بدون شارژر)

علامت سه بعدی – حیات وحش

GFXBench – خرابه های آزتک

GFXBench – Car Chase

انگلیس RRP

تولید کننده

اندازه صفحه نمایش

ظرفیت ذخیره سازی

دوربین عقب

دوربین جلو

ضبط ویدئو

رتبه IP

باتری

شارژ سریع

اندازه (ابعاد)

وزن

سیستم عامل

تاریخ انتشار

اولین تاریخ بررسی

رزولوشن

HDR

نرخ بازخوانی

پورت ها

چیپست

RAM

رنگ ها

قدرت اعلام شده

Jargon buster

mAh

مخفف میلی آمپر ساعت و راهی برای بیان ظرفیت باتری ها، به خصوص باتری های کوچکتر در گوشی ها. در بیشتر موارد، هر چه میلی آمپر ساعت بیشتر باشد، باتری بیشتر دوام می آورد، اما همیشه اینطور نیست.

OLED

دیود ساطع کننده نور آلی ، فناوری پانل است که به هر پیکسل جداگانه اجازه می دهد تا به جای تکیه بر نور پس زمینه ، نور تولید کند. این باعث می شود صفحه نمایش با خاموش کردن پیکسل ، سیاهان را به طور دقیق نمایش دهد و در نتیجه کنتراست بهبود یافته در مقایسه با پانل های LCD معمولی باشد.

رتبه IP

یک مخفف برای “کد حفاظت از ورود”، که به شما امکان می‌دهد بدانید که یک دستگاه تا چه حد ممکن است ضد آب یا گرد و غبار باشد.

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا