ورزش

از گلزنی دوباره انصاریفرد و آزمون تا بازگشت آاک به صدر با حاج‌صفی

از گلزنی دوباره انصاریفرد و آزمون تا بازگشت آاک به صدر با حاج‌صفی

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

از گلزنی دوباره انصاریفرد و آزمون تا بازگشت آاک به صدر با حاج‌صفی

به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی از لژیونرهای فوتبال ایران در لیگ‌های اروپایی طی چند روز اخیر برای تیم‌های خود به میدان رفتند. کریم انصاریفرد و سردار آزمون با گلزنی و مهدی طارمی با پاس گل برای باشگاه‌های خود عملکرد قابل توجهی داشتند. در این هفته بعضی از بازیکنان ایرانی از جمله علی علیپور، مجید حسینی و صادق محرمی هم برای تیم‌هایشان بازی نکردند و امیر عابدزاده هم شکست تلخی را با پونفرادینا تجربه کرد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

* شکست سنگین پونفرادینا با عابدزاده پس از حادثه آتش سوزی

هفته سی ام لیگ دسته دوم اسپانیا شب گذشته پیگیری شد که تیم پونفرادینا با دروازه بانی امیر عابدزاده برابر کارتاخنا با سه گل شکست خورد. عابدزاده که اولین بازی خود را پس از حادثه آتش سوزی منزلش در اسپانیا انجام می‌داد نتوانست مانع از شکست تیمش بشود. پونفرادینا با این باخت کار سختی در ادامه لیگ خواهد داشت چرا که در حال حاضر با ۲۹ امتیاز در رده نوزدهم لیگ ۲۲ تیمی دسته دوم اسپانیا است.

از گلزنی دوباره انصاریفرد و آزمون تا بازگشت آاک به صدر با حاج‌صفی
عکس یادگاری عابدزاده و دروازه بان کارتاخنا

غیبت علیپور و پاس گل طارمی در پرتغال

در هفته بیست و سوم لیگ پرتغال شب گذشته تیم ژیل ویسنته به مصاف ماریتیمو رفت و با دو گل شکست خورد. علی علیپور مهاجم ایرانی ژیل ویسنته به دلیل مصدومیت همچنان از لیست این تیم دور است. یاران علیپور با باخت برابر ماریتیمو ۲۹ امتیازی باقی ماند و در رده دهم جدول قرار گرفت.

پیش از این تیم پورتو در همین رقابتها با نتیجه ۳ بر ۱ تیم چاوز را شکست داد که مهدی طارمی به عنوان بازیکن تعویضی در اواخر بازی به میدان رفت و پاس گل سوم تیمش را داد.

استارت پیروزی اومونیا با انصاریفرد

در هفته بیست و ششم لیگ قبرس روز گذشته اومونیا با نتیجه ۲ بر ۱ برابر کارمیوتیسا به پیروزی رسید. کریم انصاریفرد در دقیقه ۷۷ و زمانی که تیمش با یک گل عقب بود، نتیجه را به تساوی کشاند و در دقیقه ۲+۹۰ هکتور یوتسه گل برتری را به ثمر رساند. اومونیا با این پیروزی با ۴۱ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت. انصاریفرد هفته گذشته هم در جام حذفی گل حساسی برای اومونیا به ثمر رسانده بود.

از گلزنی دوباره انصاریفرد و آزمون تا بازگشت آاک به صدر با حاج‌صفی
شادی گل انصاریفرد با بازیکنان اومونیا

توقف دینامو در روز نیمکت نشینی محرمی

در هفته بیست و چهارم لیگ کرواسی شب گذشته تیم دیناموزاگرب روز گذشته به مصاف اوسیک رفت که این بازی با تساوی ۱ – ۱ تمام شد. صادق محرمی مدافع راست ایرانی تیم دینامو در این بازی هم مثل دو مسابقه قبل نیمکت نشین بود و فرصت بازی پیدا نکرد. دینامو با ۵۶ امتیاز همچنان صدرنشین لیگ کرواسی است.

بازگشت آاک به صدر با حاج صفی؛ فعلاً خبری از محمدی نیست

در هفته بیست و پنجم لیگ یونان تیم آاک یکشنبه شب با احسان حاج صفی مدافع ایرانی خود به مصاف اوفی رفت و با سه گل به پیروزی رسید. آاک در حضور حاج صفی با این برد ۵۶ امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت. میلاد محمدی دیگر مدافع ایرانی آاک هم که پس از پشت سر گذاشتن دوره طولانی آسیب دیدگی اخیراً به تمرینات این تیم بازگشته، شب گذشته در لیست حضور نداشت.

از گلزنی دوباره انصاریفرد و آزمون تا بازگشت آاک به صدر با حاج‌صفی

ادامه درخشش آزمون در ترکیب بایر

بایر لورکوزن در هفته بیست و سوم بوندس لیگا روز یکشنبه میزبان هرتابرلین بود و موفق شد با نتیجه پرگل ۴ بر ۱ به پیروزی برسد. سردار آزمون که همانند بازی گذشته در ترکیب اصلی لوکوزن بود، جواب اعتماد «ژابی آلونسو» سرمربی بایر را به خوبی داد و موفق شد در دقیقه ۱۲ نخستین گل بازی را برای تیمش به ثمر برساند. این دومین گل متوالی آزمون در بوندس لیگا در این فصل بود. مهاجم ایران در دقیقه ۶۹ تعویض شد و جای خود را به پاتریک شیک داد. لورکوزن با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد.

شکست کایسری در حضور علی کریمی

در هفته بیست و چهارم سوپرلیگ ترکیه روز شنبه تیم کایسری اسپور در حالی که از دو بازیکن ایرانی خود تنها علی کریمی را در اختیار داشت با نتیجه ۲ بر ۱ برابر فنرباغچه شکست خورد. مجید حسینی دیگر بازیکن ایرانی کایسری به دلیل مصدومیت در لیست تیمش حضور نداشت. کایسری با این نتیجه ۳۵ امتیازی باقی ماند و در رده هفتم جدول قرار گرفت.

از گلزنی دوباره انصاریفرد و آزمون تا بازگشت آاک به صدر با حاج‌صفی
علی کریمی با شماره ۶ در ترکیب کایسری

برد فاینورد در حضور ۶۲ دقیقه‌ای جهانبخش

در هفته بیست و چهارم اردیویسه هلند تیم فاینورد شنبه برابر خرونیگن با نتیجه ۱ بر صفر پیروز شد تا با ۵۵ امتیاز همچنان صدرنشین باقی بماند. علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی فاینورد از ابتدا در ترکیب تیمش بود و در دقیقه ۶۲ تعویض شد. این بازیکن در این هفته موفق به گلزنی برای تیمش نشد.

امیرحسین حسین زاده و یک پیروزی برای شارلوا

در هفته بیست‌وهشتم ژوپیلر لیگ بلژیک تیم شارلوا پیروزی یک بر صفر را در خانه کورتریک به دست آورد. امیرحسین حسین زاده بازیکن ایرانی به عنوان بازیکن تعویضی شارلوا از دقیقه ۶۸ وارد زمین شد. در جدول رده‌بندی ۱۸ تیمی ژوپیلر لیگ بلژیک شارلوا با ۳۸ امتیاز در رده نهم جدول است.

از گلزنی دوباره انصاریفرد و آزمون تا بازگشت آاک به صدر با حاج‌صفی
امیرحسین حسین زاده در شادی گل بازیکنان شارلوا

بازگشت صیادمنش و پیروزی هال سیتی

تیم فوتبال هال سیتی در چارچوب هفته سی و پنجم چمپیونشیپ انگلیس جمعه شب به مصاف وست بروموویچ رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی که در MKM استادیوم برگزار شد، اللهیار صیادمنش پس از ۲ ماه دوری از میادین و غیبت در ۹ مسابقه به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ، بار دیگر به لیست هال سیتی بازگشت. این مهاجم ایرانی که سرمربی سیتی روی او حساب ویژه ای باز کرده است، از دقیقه ۷۶ به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا