داستان واقعی

خلاصه کتاب غیر بدیهی

خلاصه کتاب غیر بدیهی

1 دقیقه خواندن ⌚ 

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

Non-Obvious PDF

آنچه برای شما بدیهی است، احتمالاً برای همه آشکار است. هیچ چیز چالش برانگیزی در مورد آن وجود ندارد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

اما چیزهای غیر واضحی که ممکن است برخی از روندهای جالب در دنیای بازاریابی را آشکار کنند واقعاً چالش برانگیز است.

من فقط این را نمی گویم. روهیت بهارگاوا، کارشناس بازاریابی و استاد دانشگاه جورج تاون، این را با پرفروش‌ترین کتاب خود ثابت می‌کند «

اینتل، Under Armour، بانک جهانی و ده‌ها بزرگ‌ترین برندها و سازمان‌ها در جهان از بینش‌های او در مورد روندهای آینده و هنر مدیریت روندها استفاده کردند.


روند / غیر آشکار

روندهای بزرگ هرگز اظهارات آشکاری از واقعیت نیستند که اکثر مردم قبلاً می‌دانند.


“خلاصه PDF غیر آشکار”

روهیت بهارگاوا قطعا توجه بسیاری از برندها را با فهرستی از “غیر” جلب کرد. با پرسیدن سوالاتی که اکثر پیش‌بینی‌کنندگان روند از دست می‌دهند، روندهای -obvious” را مطرح می‌کنند.

Non-Obvious Summary

به مثال نیاز دارید؟ به این قطعات نگاهی بیندازید:

وقتی شما صرفاً روی ایجاد محتوای قابل مشاهده متمرکز هستید، چه کسی به ایجاد چیزی دائمی اهمیت می دهد؟

فکر می‌کنید چند پیش‌بینی کننده روند ظهور چیزی مانند توییتر را در سال 1997 پیش‌بینی کردند؟ دقیقاً صفر است.

در Non-Obvious 15 روند برجسته برای سال 2015 را خواهید یافت. همه در 5 دسته:

فرهنگ و رفتار مصرف کننده،

بازاریابی و اجتماعی رسانه،

رسانه و آموزش، فناوری

طراحی به علاوه اقتصاد و کارآفرینی.

اما تا زمانی که آن را نبینید لازم نیست آن را باور کنید. سایر خلاصه‌های کتاب را بررسی کنید تا سرنخی از رویکرد او داشته باشید. سپس باید کتاب را بخوانید تا ببینید داستان شما چقدر می‌تواند در آن جا بیفتد.

Non-Obvious کتابی است که شما را وادار می‌کند درباره چیزها دوباره فکر کنید و به شما یاد می‌دهد چگونه با یادگیری و مشاهده الگوهای امروزی، روندهای آینده را پیش‌بینی کنید.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا