داستان واقعی

خلاصه کتاب اجرایی موثر

خلاصه کتاب اجرایی موثر

2 دقیقه مطالعه ⌚ 

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

راهنمای قطعی برای انجام کارهای درست

چه چیزی شما را از مدیران معمولی متمایز می کند؟ موثر شدن.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

Peter F. Drucker’s The Effective Executive دقیقاً روی این موضوع متمرکز است و توضیح می دهد که چگونه می توانید مدیر اجرایی بهتری برای کسب و کار خود شوید.


رهبر. رئیس. مدیر. کتاب‌های زیادی را پیدا خواهید کرد که روی این موضوعات متمرکز شده‌اند، همراه با دستورالعمل‌های «چگونه این کار را انجام دهیم».


اثربخشی / مجری موثر

هوش، تخیل و دانش منابع ضروری هستند، اما تنها اثربخشی آنها را به نتیجه تبدیل می‌کند.

  1. با نحوه بهره وری بیشتر آشنا شوید

اثربخشی یک تجارت دشوار نیست، همانطور که پیتر دراکر توضیح می‌دهد که هیچ چیز خاصی از شما نمی‌خواهد، تنها چیزی که نیاز دارید فداکاری و تمایل به ماندگاری است.
مدیران افراد دارای اقتدار هستند.

بنابراین آنها تحت فشار دائمی هستند، بنابراین اثربخشی یادگیری برای آنها یک فرآیند اجباری است.

اگر می‌خواهید خود را جزو مدیران بسیار موثر بشمارید، باید یاد بگیرید: چگونه درک کنید نقاط قوت و ضعف، ارزش های واقعی را بیابید و شخصیت ها را قضاوت کنید.

  1. نتیجه نهایی چیزی است که مهم است

“مدیر اجرایی موثر” به شما می آموزد که روی نتیجه تمرکز کنید. ما نظریه پیتر را تأیید می کنیم که انرژی شما تفاوت بین موفقیت و شکست است. تلاش ها و انرژی خود را به جای تمرکز بر بهبود بهره وری، با نتایج تنظیم کنید.

با این حال، مشارکت این ظرفیت را دارد که باعث تغییر توجه شود که مجری را از حوزه تخصصی خود دور کند.

با در نظر گرفتن این واقعیت، یک مدیر مؤثر باید مهارت‌های خود را محدود کند، هر بار روی یک بخش تمرکز کند و عملکرد سازمانی را در کل ارزیابی کند.

The Effective Executive Summary

با ذهن خود بی معنی پرواز نکنید، طرز فکر خود را تغییر دهید و بهترین نتایج ممکن را ایجاد کنید.


هیچ رهبر، هیچ رئیس، هیچ مدیری نمی‌تواند کار بزرگی انجام دهد، بدون اینکه مدیران اجرایی مؤثری در اطراف خود داشته باشند، یا حتی خودشان چنین مدیرانی نباشند.

همانطور که دراکر توضیح می‌دهد، اثربخشی برای تجارت ضروری است. برای دستیابی به آن، باید این اهداف را در نظر بگیرید:

  • مدیریت زمان
  • انتخاب چه چیزی برای کمک به سازمان عملی
  • دانستن اینکه کجا و چگونه قدرت را برای بهترین اثر بسیج کنید
  • تنظیم اولویت های مناسب
  • و گره زدن همه این موارد همراه با تصمیم گیری موثر

درباره پیتر دراکر موثر بیشتر بیاموزید Executive با بررسی قطعات مورد علاقه ما در زیر – 30 سرنخ بصری درباره این کتاب که به سختی نمی توانید آنها را به اشتراک بگذارید.

این خلاصه را دوست دارید؟ می‌خواهیم از شما دعوت کنیم برنامه ۱۲ دقیقه‌ای، برای خلاصه‌های شگفت‌انگیز و کتاب‌های صوتی.

“نقل قول های اجرایی موثر”

تبدیل یک فرصت به نتیجه بیشتر از حل مشکل است – که فقط تعادل دیروز را باز می گرداند. برای توییت کلیک کنید
کار کردن روی چیزهای درست چیزی است که باعث می شود دانش کارآمد باشد. noopener برای توییت کردن کلیک کنید
جلسات بنا به تعریف امتیازی برای سازمان ناقص برای یکی از جلسات یا یکی کار می کند نمی توان هر دو را همزمان انجام داد. برای توییت کلیک کنید
مدیران کارآمد می دانند که زیردستان برای انجام کار و نه برای جلب رضایت مافوق خود، پول می گیرند. برای توییت کلیک کنید

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا